| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
[-`2006 年 6 月 28 日 星期三`-] |
 
| |
|
#◆他將我買回來*可惜得到後卻不太愛!! |
28* is important,happiness before`
we are remember remember it,
and we are plan to go where celebrate..
now? i should forget the memory,can i ?
If i think i can,i can! :*)
巴西3:0擊敗對手 ..
我既哨牙仔4分幾鐘入左"">3<
更開心既係:佢已經射入第15個世盃入球..
亦即係打破左咁多年保持者世盃入14球既紀錄*
佢而家成為世界盃最高紀錄者NA!!!!!
朗拿度成為歷史中最高既入球紀錄者呀!!!!!
尼個紀錄好多屆無人打破到....但佢得左""
YEAH!!!!!!!! 拍!拍!拍 !!!!! 
另一場西班牙輸左1:3 !! T^T
施丹補時入波....相反魯爾琴日係壽星仔*
西班牙要爭氣ah.....4年後等你地!!!!
系度恭喜法國..恭喜施丹仔......yoo-)
不過下次係巴西vs法國...../3\'
真係施丹都無情講.....到時誓要將法國收皮!
我不為巴西 天誅地滅!!!!!!!! 
-----------------------------------------
|
|
刊登時間︰2006-06-28 03:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
re: gangan*
對5住呀..直到今日先覆你既留言...
收到你既"白痴"打俾我NA...
4個月呀嘛, 你5講我都5記得喎! 哈*
anyway"可否多一點兒來??
仲有呀..5好成日咁大頭蝦啦...
就因為你既失魂..搞到我5可以睇你既長篇大輪*
下次再黎要200字嫁!! 就算無哂都要再打過 :)
不過真係好多謝你呀gangan..
永遠都會咁記住有關我既所有..
呢樣係我最感動的! >3<
可惜........................
冷漠到盡頭靠別人傳話!
|
|
|
gangan 於 2006-06-28 08:00 PM 發表:
......今次唔記得打保安編碼
成編野冇晒!oh~shit,,
禁好英文知唔知我係邊個sin..
又28號拿,,4個月..仲邐禁個d野呀.
唉.,,岩岩打左好多野,,唔..算啦.!
今日9點幾會有個"白痴"打比你..哈...唔好同佢講返.
....................................................................................gan
|
|