| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
[-`2005 年 6 月 24 日 星期五`-] |
 
| |
|
{★時常犯錯>^<"亦曾一再令你生氣//] |
24*
,/無論是為什麼都好..
..首先最錯我的態度"
"懊悔昨日那麼嘈!!/,
LAst n!GHT=] 好早訓左*完全5知自己等D咩!?之後訓5著咁,,聽新香蕉俱樂部``|_!nG介紹既!>V<有個女仔打上去話[覺得自己既男朋友對自己淡左..佢地行左年半!蛋佢知道男朋友係好愛自己"只係自己會咁樣諗!之後個DJ就同佢講...1開始你地係熱戀"慢慢會變成1種習慣*簡單黎講即係由愛情變成感情..蛋並5代表佢5愛你!1個好簡單既例子=>岩岩開始既時候"搭車會雞啄5斷``蛋而家可能上車之後,,5出聲到落車*甚至訓左!] 聽完覺得好岩,,可能仲未發生系我同老公度..bUT我刀會成日覺得老公對我淡左? sOri*mAy be我真係諗得太多! x'DD
TOday=] 9點幾醒左*之後整下個日記..點知整到咁既死樣>____< 仲要無端端傻左"成個畫面黑哂*咩刀禁5到睇5到..好彩之後無事! t|-|en就同朱咪出左K.F"本來我地個大計好perfACt*蛋因為出門口時係紅雨,,咩刀去5到..就去左日去夜去既K.F度行!行到咁上下去食野"食完就送我返屋企..真好牙朱咪>33< nOW等緊隻懶訓豬起身!---end
|
|
刊登時間︰2006-05-23 02:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2005 年 6 月 23 日 星期四`-] |
 
| |
|
◆共你牽手#*能一生一世愛你也不夠//=】 |
23*
今day*} 老公豬打俾我,,竟然又遲到>______<"之後傾完我就出門口..落到樓下係咁等d雨細``皆因我把遮系老公豬度!"之後等到搭9見到有個L!NGNAN女仔"就走去問佢可5可以遮埋我*真好!>V<之後等車到上車刀同姦哥傾住電Faa"等到8AM先有車**姦哥好好,,好早就落左樓下等我遮我...>33<邊傾邊係咁系架車度笑"飄移刀飄廿年..x'DD t|-|en同姦哥就笑到返sCH*我條褲無甩牙!HAHA* 好彩把遮系老公豬度,,如果5係佢做落湯豬我就WOrry死"/0\ 同姦哥返到去岩岩好8點3"yOOO`][ 之後就考全年黎最後1科=>文學Na*考到11點半..成班刀係咁嗌"好似放監咁,,口合``之後同老公豬去睇頭D"bUT去到發覺時間上5配合,,>/\<幾時先可以睇返我既eD!sOn!?咁就去左吉吉家食野Na``食食下有3位大小姐叫我即刻過葵廣借張租碟證俾佢地"龍仔竟然話幫我拎去...太好-3- t|-|en龍仔返左黎無幾耐"3位大小姐再1次叫我過去借張野俾佢地,,好*5緊要!咁就同老公豬"龍仔"小莉過去Na..之後借完咪走lOw*係lOw,,我要去睇戲牙mA*無野gA喎!! 好彩有老公豬乙水返*V* 之後同老公豬去左搵爸b佢地..行多陣就送我去搭車*爸b同牙屎竟然用手提偷拍我地d兒童不宜...|<akA! 返家就同姦哥傾電Fa傾左成個晏就"笑到系迷迷``什麼什麼[係]同[系]刀可以笑1餐..x'D 傾完就整我個!nfO""nOW邊執房邊等我老公豬歸家,,m!Z*----free t!me!"
4多啤梨?
|
|
刊登時間︰2006-05-23 02:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2005 年 6 月 22 日 星期三`-] |
 
| |
|
▼但是仍唯獨你愛我這廢人*出錯你都肯去忍◆ |
22*
今天=)考cHi作文和EnG聆聽*中文刀頗容易,,bUT英文就真是免提``難到系迷迷!考試完畢便去問中文卷2的分數..不及格"好hUrt T^T*從來未試過中文是這樣子的,,那我還可靠什麼來拉分數!?/0\ t|-|en就落K.F..同老公1把遮"之後魚蛋融,,和尚等人刀在模仿我和我丈夫..吹lUN漲!>V< 入到新都魚蛋融因為淋雨關係,,個頭好7*我就講左句[薯融]..佢竟然搵我老公豬報仇``要我低聲下氣跟他道歉才停手"真頂癮,賤格到死**!!之後我就陪返3多啤梨Na,,老公豬就陪融同達仔去M.K*食完野朱咪走左..西9就去左飲涼茶"我就去左扭蛋``扭左|<!tty電話繩,,令死>33< 早知扭|<!tty公仔 Na"仲可愛!-3- 扭完就歸家跟|_!nG聊電Faa..很久沒試過了"衰妹!聊完便去睡覺到7時起床**[食飯"睇電視],,尼d刀係聽老公豬話要做既,,好乖!*V* 明天|_AST 1科..我會嘗試努力邊溫邊等|-|UsbAnd電Faa的!!-------End |
|
刊登時間︰2006-05-23 02:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 141 | »
|