-     [★ W0rld CuP'   】
  
SIttiNG28
暱稱: (★`S!u婷婷) -3-'
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
* 想得近=]卻遠得過份...
尢其今天更**感觸良多...
' *{是你不再愛我這點...
#◆他將我買回來*可惜...
★情人在哪兒  =)情...
文章分類
全部 (422)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 422
留言總數: 155
今日人氣: 2
累積人氣: 3797
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

[-`2006 年 5 月 8 日  星期一`-]

晴天

第3科**Maths..PAPER1-2

數學 In下葵涌...

融照常系樓下接我..今日好多人都係系呢間廢野考...
7綠+流感昌+豉油+小莉+曾耀康+敖鎮豪+蘇柏滔@@'
間野無冷氣既..無小食部既..得汽水機兩部既..連零食機都無既..勁到你喊既!!
D老師5係ON9就低能既..5好話搵個廿幾歲..30幾歲既都無個...
有個條頸短到睇5到咁制..有個連柺杖都要拎出黎咁制..
有個就滕哂雞..係咁5知自己做緊咩..我5知佢學咩人做老師..
有個就系禮堂上面公然撩耳屎...SHIT!!!
我再諗起尼間野..我真係會死*Silly things!!!!!!
之後又肚痛W0R...係咁滴好大粒果D汗落D答題紙度....嘩..想死..遲早衰竭!
喂喂..聽到我咁..知你好開心祝我快D死嫁喇..多謝先!!我無事喎又..吹漲!!
考完PAPER1同融+ 7綠出左去煲煙...融俾龜見到扔煙頭..HAHA**咁就千五!
考埋PAPER2放左2隻小豬飛機..無去到食野..對5住AH...皆因我真係好熱>_________<
我地仲會見嫁嘛..呵呵**我連自修室都無去...聽日中文點算AH

好..總結今日份數學先.. 
PAPER1::: 3大題全題無寫過1粒字..4小題無做=]
PAPER2::: 認真24題..30題無睇題目地亂填=]

好野..恭喜哂張小姐你坐U望F喇數學!!! FUck*

刊登時間2006-05-08 03:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  



[-`2006 年 5 月 7 日  星期日`-]

晴天

Zidane*

自 ○ 一 年 以 破 世 界 紀 錄 轉 會 費 由 祖 雲 達 斯 加 盟 皇 家 馬 德 里 , 一 代 傳 奇 球 星 施 丹 在 今 晚 終 於 到 了 最 後 一 次巴 拿 貝 球 場 為 皇 馬 獻 技

------------------------- 皇家馬德里  VS  維拉利爾 (1AM)--------------------------

 

施丹掛靴LU踢完個世界盃..今晚係佢人生系皇馬主場既最後1場...好5捨得..你地5睇皇馬..都記得睇世界盃法國..睇施丹既球技AH...以後都無嫁喇*>/\<

   

森巴十號 扭一扭笑一笑..
法國十號 好少剪髮需要..
英軍十號 兼職賣貴價手錶..

施丹!!!!>3<

刊登時間2006-05-07 10:18 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  



[-`2006 年 5 月 6 日  星期六`-]

晴天

【#★Family Pig`*] 愉快

2006.5.6

今天*11點半同豬公仔系MK相見..皆因豬Q仔例牌的遲到!咁我同豬公就拍住拖先啦..系朗豪買5到想要既野><' 於是等埋豬Q降臨..就去.......................唱K ! 呵呵* 唱到顛左..最衰無帶相機!!!THen去家樂商場拎袋..1個$300既袋..簡直係廢既!!之後就1齊搭42A返豬公家LU......返到去豬公就教數Na...但教1陣我地已經走左落街**做咩!?去買薯片..杯麵..串燒..行商場..行超市..行街市...西9個傻婆大大聲話輸左拎哂所有野""點知自己輸!  返到黎屋企..已經忍5到口開餐了..豬公坐主席位...1家人1齊食晚[麵]..第1次咋 食完諗住溫..又走左玩指甲油..再落街玩千秋..再行石春路..再1齊手拖手散步....好W A RM 呀!呵**系傾心事期間..見到鼻涕蟲..田雞...嚇到已經半條命嫁喇..之後無事繼續傾心事..點知見到4腳蛇..3個停左系度5知點算...之後豬Q夠薑行過去..我就隨後啦..THen又見到隻係咁系我面前跳既野..係咁大嗌..西9聽到我嗌又即刻跑..我見西9跑又跟住係咁跑...豬咪就系後面傻仔咁..haha !! 跟住送埋我送埋豬Q就散水na........

 

2006.5.7

今天*3隻小豬再次聚在一起! 11點半好彩豬Q仔既愛心CAll  點知起身沖完涼之後...我就發生案+肚痾...2種痛1齊黎..嘩..搞到手腳都軟哂..打欄埋隻碟=___________= 之後空肚食埋藥..自己痛到系度喊/3\ THen痛左成粒幾鐘後先無事!咁就拿拿聲搞掂d野出發了-->豬公家t00!!去到又係廢既..我地3隻野1日食左3-4包薯片..老火湯...同西9仲偷食好多佛手果...食完就影相...顛完佢地搵工..我就溫書lu...齊齊6點就走喇今日!

2日既家庭日""好滿足 + 開心..啜啜卜*
+油呀CE!!  3隻小 好野!!

刊登時間2006-05-06 12:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]