| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
[-`2006 年 5 月 8 日 星期一`-] |
 
| |
|
第3科**Maths..PAPER1-2 |
數學 In下葵涌...
融照常系樓下接我..今日好多人都係系呢間廢野考...
7綠+流感昌+豉油+小莉+曾耀康+敖鎮豪+蘇柏滔@@'
間野無冷氣既..無小食部既..得汽水機兩部既..連零食機都無既..勁到你喊既!!
D老師5係ON9就低能既..5好話搵個廿幾歲..30幾歲既都無個...
有個條頸短到睇5到咁制..有個連柺杖都要拎出黎咁制..
有個就滕哂雞..係咁5知自己做緊咩..我5知佢學咩人做老師..
有個就系禮堂上面公然撩耳屎...SHIT!!!
我再諗起尼間野..我真係會死*Silly things!!!!!!
之後又肚痛W0R...係咁滴好大粒果D汗落D答題紙度....嘩..想死..遲早衰竭!
喂喂..聽到我咁..知你好開心祝我快D死嫁喇..多謝先!!我無事喎又..吹漲!!
考完PAPER1同融+ 7綠出左去煲煙...融俾龜見到扔煙頭..HAHA**咁就千五!
考埋PAPER2放左2隻小豬飛機..無去到食野..對5住AH...皆因我真係好熱>_________<
我地仲會見嫁嘛..呵呵**我連自修室都無去...聽日中文點算AH

好..總結今日份數學先..
PAPER1::: 3大題全題無寫過1粒字..4小題無做=]
PAPER2::: 認真24題..30題無睇題目地亂填=]
好野..恭喜哂張小姐你坐U望F喇數學!!! FUck*
|
|
刊登時間︰2006-05-08 03:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2006 年 5 月 7 日 星期日`-] |
 
| |
|
Zidane* |
自 ○ 一 年 以 破 世 界 紀 錄 轉 會 費 由 祖 雲 達 斯 加 盟 皇 家 馬 德 里 , 一 代 傳 奇 球 星 施 丹 在 今 晚 終 於 到 了 最 後 一 次 在 巴 拿 貝 球 場 為 皇 馬 獻 技 。
------------------------- 皇家馬德里 VS 維拉利爾 (1AM)--------------------------

施丹掛靴LU踢完個世界盃..今晚係佢人生系皇馬主場既最後1場...好5捨得..你地5睇皇馬..都記得睇世界盃法國..睇施丹既球技AH...以後都無嫁喇*>/\<
森巴十號 扭一扭笑一笑..
法國十號 好少剪髮需要..
英軍十號 兼職賣貴價手錶..
施丹!!!!>3< |
|
刊登時間︰2006-05-07 10:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2006 年 5 月 6 日 星期六`-] |
 
| |
|
【#★Family Pig`*]  |
2006.5.6
今天*11點半同豬公仔系MK相見..皆因豬Q仔例牌的遲到!咁我同豬公就拍住拖先啦..系朗豪買5到想要既野><' 於是等埋豬Q降臨..就去.......................唱K ! 呵呵* 唱到顛左..最衰無帶相機!!!THen去家樂商場拎袋..1個$300既袋..簡直係廢既!!之後就1齊搭42A返豬公家LU......返到去豬公就教數Na...但教1陣我地已經走左落街**做咩!?去買薯片..杯麵..串燒..行商場..行超市..行街市...西9個傻婆大大聲話輸左拎哂所有野""點知自己輸!
返到黎屋企..已經忍5到口開餐了..豬公坐主席位...1家人1齊食晚[麵]..第1次咋
食完諗住溫..又走左玩指甲油..再落街玩千秋..再行石春路..再1齊手拖手散步....好W A RM 呀!呵**系傾心事期間..見到鼻涕蟲..田雞...嚇到已經半條命嫁喇..之後無事繼續傾心事..點知見到4腳蛇..3個停左系度5知點算...之後豬Q夠薑行過去..我就隨後啦..THen又見到隻係咁系我面前跳既野..係咁大嗌..西9聽到我嗌又即刻跑..我見西9跑又跟住係咁跑...豬咪就系後面傻仔咁..haha !! 跟住送埋我送埋豬Q就散水na........
2006.5.7
今天*3隻小豬再次聚在一起! 11點半好彩豬Q仔既愛心CAll
點知起身沖完涼之後...我就發生血案+肚痾...2種痛1齊黎..嘩..搞到手腳都軟哂..打欄埋隻碟=___________= 之後空肚食埋藥..自己痛到系度喊/3\ THen痛左成粒幾鐘後先無事!咁就拿拿聲搞掂d野出發了-->豬公家t00!!去到又係廢既..我地3隻野1日食左3-4包薯片..老火湯...同西9仲偷食好多佛手果...食完就影相...顛完佢地搵工..我就溫書lu...齊齊6點就走喇今日!

2日既家庭日""好滿足 + 開心..啜啜卜*
+油呀CE!! 3隻小
好野!! |
|
刊登時間︰2006-05-06 12:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 141 | »
|