| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
[-`2006 年 1 月 15 日 星期日`-] |
 
| |
|
2005年度十大勁歌金曲頒獎典禮!  |
最受歡迎男歌手:李克勤!!
我1聽到即係跳起哂"係咁嗌..
手掌又拍爛埋"喉嚨又嗌爆埋..
超興奮,好興奮,極興奮,爆興奮!
佢拎到尼個獎,比我見到嬌嬌更開心!
好難得"我知道佢等左好多年!
佢5係D人講到既咁無用L0w"
你係得嫁克勤!yes!!!
5識形容而家既心情呀!!!
好開心x100000000...
我都要多謝3個女人!
我媽媽..第2個係我女朋友個媽媽..
第3個係我女朋友!
每1年d人都會問我同樣既問題..
我話俾大家聽..我06年....
將會成家立室喇!>V<
10幾年喎"佢無理由5同意卦!
多謝你呀..老婆!!!!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈..感動到死左!
唱埋婚前的女人先正到喊!
佢1直係咁跳住唱..好可愛*3*
克勤!!!!!繼續努力呀!嘩哈哈!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-01-15 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
心裡可曾有我 ,酸的甜的都經過!  |
06年的第15天=)
琴晚12點幾,朕朕仔黎左我度..
我地1齊合力整d啦啦球..
仲拎左雞粥俾我食,>33<
t0DAY*..10點幾醒左,朕成晚無訓過-____-
仲話我發開口夢!?你聽錯喇1定XDD
晏就就我去佢屋企,搬左屋第1次去咋!
佢煮麵俾我食"y00..*V*
食完洗埋校服就出TST搵我表哥..
表哥本來想用英文同我溝通=="
跟住我同佢講國語先傾到咋..真叻女!
搵完就再返返朕朕仔家"係咁睇人日記-V-
而家佢訓左Na,我就打埋個日記佢...
佢淨間醒左就會去返我屋企嫁NA,聽日1齊上學去""
0合哈哈"真高興!!
其實我而家好想打俾隻豬T^T..
BUt自己發脾氣先,又唔知打去會點??
但佢5係5搵我我點會發脾氣!??><
今晚睇頒獎禮,0可..嬌呀嬌嬌嬌嬌嬌嬌!"
但今晚無得睇皇馬...天呀!你不如殺左我!!!!/3\
快d醒啦5該你...............朕菜!
 |
|
刊登時間︰2006-01-15 06:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
[-`2006 年 1 月 14 日 星期六`-] |
 
| |
|
' 真的想鍛鍊到::::不必因你暴躁:;  |
06年的第14天=)
今日出左去買啦啦球d材料wif細妹!
買完就行街..見到個好細好細既細路女偷野"
俾老闆娘捉到..但個女仔仲好似5知點咁..
你究竟知5知錯GA!?
返到屋企同迪迪傾電faa..開左陣眼仔俾佢睇=V=
5點3開始整啦啦球..到8點9為止..
先整左2個出黎!原來真係5容易""好辛苦!!
希望舞蹈組會俾心機跳好隻舞就夠LU*0可!
無Na,想繼續整埋落去...再見!!" |
|
刊登時間︰2006-01-14 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 141 | »
|