今朝我8點半起身,今朝跟媽車出去睇醫生,覆診加去睇診所,
今日係媽車到訓,之後,又係睇精科等叫號碼時,又訓,
今日去睇醫生前,去左四季餐廳食早餐,
今日早上去兩個地方睇醫生,睇完上午就睇中干午,去搵陳醫生睇喇感冒,
唉 又病喇, 今日下午做哂工作後就食藥,之後訓覺, 今晚仲同媽同姨姨佢地去唱k~
因佢地卜左時間,我們由6點半唱到11點, 今晚都唱左好多歌,
今晚阿文信息我,話阿洛天日會同佢女朋友結婚,
咁為有恭喜佢啦, 唉 今晚攰到死呀, 今晚又冇睇劇了,
今日冇乜特別~,都好平安咁過