尋日我又冇打日記喇,尋日放工去左做FACIAL.本身打算下星期先去局油
不過又唔想麻煩~所以為有尋日去做喇, 之後回家看炒手仁心,
之後8點食飯,同家人食, 唉~ 依排都好似要隔日打日記咁,
而且好多野都未睇哂, 唉,電視真係令人迷著, 喔,我最愛既郭富城終於結婚,51歲,
差唔多啦, 今朝我訓醒都係10點,之後睇左一集妙手仁心, 尋晚本身睇個套台劇,大紅冒與小野狼,
點知,又睇睇 ,STOP左,激死, 之前以為,冇得睇個套卞通,什麼為何田中那麼懶惰,以為做完,
原來未,UP上去, , 今日老豆又出去做船,之後,我12點先帶狗,放哂之後,我12點幾就出門口,落去食飯,
之後,食完去埋洗手間就搭車去CWB~,今日同文唱K~,因上次,佢應承我下次唱,加上我都佑到佢順便俾手信我
不過,我就忘記左俾衫佢,唉 我愈黎愈冇記性,,今日我地唱3點至7, 今日本應好地地,
之後,佢又冇啦啦,搵個機會捉我隻手,又話咩你隻好暖,之後又話我另一隻咁涷,之後,佢又搵機會,訓埋黎, 又搭你BOR頭,
= =之後我又,做埋D~,唔應該做既事,不過我都配合番佢姐,我問佢,你係未好寂寞~,之後,佢又話我都係
之後我話,我好充實,唔寂寞~,= =唉 結果~大家,KISS左, 佢仲........唉 總之成件事,都好似怪怪地咁
今日凡埋單, 佢俾番錢我, 今晚我媽煮飯, ,而且~,都好既,玩完回家吃飯,
今朝我激嬲左阿媽,因為我把佢手洗既衫,放係,唔乾淨既兜到,之後,佢就發脾氣,我就繼續吹頭,
本身今日我媽仲想煮飯我食,LUNCH,不過~廢事喇,都唔夠時間,
呢三日個位,ANDY,忙哂工作,等天晚約我見面, = =人地咁好心PLAN節目俾我,我應該天日點打扮呢,??
GEL頭好,,唉 煩死, 我最怕遇到D~ GEL頭既男人,因為佢地,太過, 加上我天晚要小心D講野,
因為呢個人,感覺,好食惱,同好識哄女,所以~,我要小心小心, 再小心,
唔~ 尋晚同桂薇傾左好耐電話~, 好耐未試過,傾到佢冇電,哈哈,
唉 唔知係未次次早上吹頭,吹到個頭入風,所以頭婚惱脹, 所以好唔舒服
ANYWAY~,又一日喇,YEAH, 天日當朋友溝通喇, 不過都係個句,小心小心
|