今朝我8點半起身,今日都好熱,今朝熱醒左,
之後9點出門口,今日搭快巴,好快出到西環,今朝係大家樂食早餐
今日返到去,都係開下單, 今日LUNCH前,卞文本身又想約我食晏,因為佢同我一樣想去買狗仔用品,
之後我話約左LILYAN食飯, 之後我們三人食LUNCH,今日我老豆我叔好晏返公司~
差唔多,LUNCH後先走, 今日我終於睇左新既劍神戰隊,不過就未睇第一集,
今日都幾攰, 今日放工本身想返屋企抖抖, 但後來放工又出左去搵蚊蚊,
我又醒起,今日阿兒放假,今日係CATNISS 同蚊蚊上班,
今日我突然想落A1買個蛋糕請班同事食,因為天日同唔到佢飲茶,為有買CAKE啦,
等大家HAPPY下, 今日同樣係A1買左小CAKE仔買俾蚊蚊佢地食,
今晚我去左搵佢地,順便陪佢地食飯盒, 今晚而且~買左新衫,我話過,出薪我會買衫,
今晚都好攰, 今晚返黎時,我搭巴士回到家時,係巴士見到ALEX表哥,佢坐樓下,我坐樓上,
之後落車,我們一齊行番屋企,因為佢返夜校, 而我,因為夜左返,所以回家後就帶黑妹,
後來當我帶波波比比時,老豆11點幾又同樣返黎,後來佢負責帶,我就負責俾狗量
今晚真係勁眼訓, 喔,係,今朝收到文SD 阿洛同佢新女合照, 佢話佢地會結婚,
@@唔, 今日又攰,又開心又充實的一日, WELL 今晚我又買左靚靚衫,
哈哈, 喔=3=今日差D 卞文爆我做美容事,差D通天呀,=3=
好彩我兜得快~ ANYWAY~ 早D休息~
|