SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 18
累積人氣: 22185

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2017 年 3 月 29 日  星期三   晴天


最近的生活多了外出 鬱悶 分類: 未分類

呢排我多左出街, 仲洗錢洗到唔知去左邊,呢幾日我都諗緊返屋企煮飯食好,定外賣好,

但又唔想禁錢出黎, 而且~我FD又就黎還300俾我,所以~忍下啦,

我今日先入番八達通,唉 ,我FD約我天晚7點係CWB 食飯,太好了,

今晚我都唔知食咩好,加上又想出去唱K~WET下, 順便食埋PRO飛

幾好呀, 平過係酒店食,係酒店一位都要3百幾蚊,加1,接近400

咁所以~,係K房食都無防, 唉~ 尋晚發現,打錯字,一陣改番,就連尋晚既劇集,我都未睇番,

今晚,我真係,悶悶地, 今日公司黎左個新人, 佢都幾NICE既,雖然年紀大左D

不過OK既, 我一返到去就問人叫咩名,同埋,我好有禮貌介紹自己~

雖然~佢地覺得佢學習慢, 不過我覺得冇問題~,只要肯學,幫得到就OK

快慢都冇所謂~第一日一定要慢慢黎, 之後,要慢慢熟手,同上手,再學習多D唔同既工作位,

今日LUNCH~,我同新人食野,仲有卞文同,CINDY同媽, 今日,我冇錢開飯,所以為有跟佢地食,

而且~佢算一個,肯同同事溝通既人, 見到佢,感覺好舒服~,親切~,一個同事既關係,第一,比人感覺舒服~親切

第二,最緊要, 幫得手,第三, 整體上係團結, 大家HAPPY就得啦,

本身,諗住天晚番屋企煮米粉, 同埋,都有諗過依幾晚食米粉, 但又唔想咁DRY

唉  今日係下午~4點幾, 上網睇妙手仁心,第,14集, 呢排都少左追劇感覺,

可能想做D其他節目啦,例如~,約下朋友打下波呀, 睇下戲,行下街,食下野,呢D啦,

不過黎緊我都PLAN哂好多活動, 天晚就同大佬文食,後晚就同桂薇食,星期6放工,去做美容,

星期日,約左FELIX,去,WET同DINNER, 下星期二假期, 約左LOK同文同埋LOK既女友食晚飯

打後,就,唔知點,不過應該會,多D留番係屋企, 唔知呢,到時先算,

依排我FB唔知點解好多鬼佬加我FB, OMG, 搞乜野呀???

今晚又多個,仲係飛機司, 但打英文, OH NO~ 唉 捱埋天晚啦,後日就出薪喇,

我M遲左成個月了, 不過我都覺得,應該~唔知道幾時黎, 總之, 我覺得情緒上同平時好唔同,

情緒化大左少少,時上時落, 唉 平衡~ 要啦, 最近~心態多左想出街,之後返黎帶狗仔,

係既,月頭,又冇乜特別野做, 玩,少左啦, 唔~ 係今個月中,姨媽佢地返黎後,我就更加想出多D街,

可能因為咁 令到,放工,就想出街, 本身,今個星期一二三,呢三日其中去上環上香俾麻麻,但係,又忙啦,

唉 今晚總算趕到睇女超人, 同埋妙手仁心, SO GOOD  今晚阿希,佢HI我, WA,好耐冇見佢同埋CHAT了,

大家都少左搵大家,ANYWAY~  開心又一日唔開心又一日,  @@