今朝我10點起身,今日11點幾先返到公司,今日我媽下午三點先返到黎公司~
今朝一返到公司CINDY就吩咐我去買野俾國泰,今日食晏約左JOAN
今日我幫完公司買野後,個時間就係放晏時間~,所以我交低哂後就去食飯'
今日都唔係好忙,今日都做哂野先放工, 今日都算早,4點幾已放,之後出左去CWB買戲飛
之後去金百利搵蚊蚊, 俾野佢,之後佢俾番錢我, 之後我逗留左一陣,之後就搭車回家煮飯
今日都冇乜特別發生,今晚炒豆苗, 今晚我都有做運動, 今晚10點幾又可以睇女超人
今日既日記特別短過人, 係因為,都唔知想打乜好, 最近我都冇乜煩惱了,
一切也順利,
|