今朝10點起身,之後洗面刷牙換衫返工,今朝媽打黎話忘記左拎雞蛋返公司食
今日我都係11點半到多少少,先返到公司~,之後開單,夾單,
今日要入錢俾小倫,今日想買支暗瘡高俾蚊蚊, 打算今日去CBW俾佢
今日好心情約左卞文食飯,同佢講尋晚約左文食飯, 見番佢既感覺唔同左
開心係可以做番朋友~,唉, 今日都冇乜特別~, 今日好快做哂野,後來,今日我放4點幾
之後行去想打PASSBOOK時, 想去搵番,去買支野, 之後,唔知點解, 做左FACIAL
不過~試下都無防, 今日做左個鐘到, 不過做左的確乾淨左,佢整埋黑頭,
做完之後,我就申請左VIP~ 雖然少少貴但都OK既, 因為佢好簡單, 入左會之後就好方便BOOK時間
隨時可以做, 做完之後就簽名,之後就完成, 佢仲俾埋評分俾個個幫你整理既過程資料師
總共PAY 6千幾, 因為,做機,同埋試驗 同埋買左支野,所以特別貴左少少咁
算喇, 之後,去左食M記, 個陣我媽又打俾我, 之後問我係邊, 嚇死我了,
唉 我唔可以講俾媽知我入左會做FACIAL~ 今晚我姨媽同表姐回香港~,
終於到了, 佢地11點到達香港機場,我媽10點幾就出去接機了, 唔知佢地食左野未呢
唉~ 今日我都入左二千俾小倫, 今個月我都唔係洗好多, 好輕鬆咁洗錢
今晚我搭快速巴士回到家,一返黎就帶哂狗仔清理廁所, 大工程,因為,@@有人客黎,更係做得更好啦,
唉 好了, 要上網睇劇吧
|