唉~我部腦冇得救,睇黎要買新電腦~ 不過~HARDDISK就冇野,
唉~ 算喇,其實部機都跟左我好多年, 不過好彩我部手提電腦都仍然冇事,係慢D姐
之前我都清理左好多垃圾,所以~感覺快左少少, 不過其實依家我主要都係要黎打日記姐,用呢部電腦
今朝搭巴士出黎時,卞文打俾我,叫我去買氣水,不過~,睇黎趕唔到喇
唉~ 今日又開始涷番, 今日好眼訓,好攰, 所以今日做哂野後,訓著左, 訓到差唔多兩點先去買飯盒食
今日老豆下午返左黎做野, 所以~,我冇位坐,不過~我要幫手整咁D紙張, 因為太多了,
今日冇乜特別~ 係悶D姐, 今日早左放工,亦都早左返屋企,
今日比比一早去睇醫生, 醫生最好早上同夜晚都幫佢刷牙,因為醫生好多菌,
睇得出喇, 因每次同佢洗手, 都有D~ 污濁野, 今晚返黎,訓左陣間, 之後帶狗仔,之後睇劇,同煮飯
順便洗埋廁所, 做哂家務就休息了, 今日我老豆拎左部腦返黎, 太好了,
唉~ 今日幾擔心D相拎唔番呀, 好彩咋, 俾人見到就閉,
今晚阿LING打俾我兩次都冇人聽, 唉 算, 我依家真係夜晚真係忙到,連電話都聽唔到,
睇黎,依家既生活~最啱我, 時間又快, 而且~感覺好充實,YEAH~^^
拍拖,,睇黎都冇乜需要喇, KEKEK~
|