今朝7點幾醒過,之後訓多陣, 之後9點就食藥,之後睇MYTV SUPER,睇到11點幾之後煮通粉食
今日睇電視睇到3點,之後見肚餓就整三文治食, 之後睇劇集,之後見眼訓,就訓陣覺,
今日訓左兩次教, 差唔多5點幾就食藥,之後放狗,
今日差唔多6點半煮飯食, 7點幾先食飯, 之後睇電視,阿媽8點幾就返黎
今個星期都冇時間去拜麻麻, 因為都唔夠精神
而且又約左FD, 天晚同SYVIA~去,KWAI芳食飯, 我諗帶佢去食西餐,
今日冇乜特別~ 係悶D姐, 天日又要返工,
今晚呢,又有得睇女超人2 今次加埋超人呢, 正呀
依家係星期三先做, 之前係星期4 YEAH
|