今朝9點幾起身,之後食藥, 10點出門口,返到公司前係大家樂食早餐
今日公司落ORDER叫外賣,叫PIZZA~ 今日都齊人食PIZZA
我原本剩係想食意粉, 不過又想食雞亦同PIZZA
明知咳,就唔好食雞, 但,我又忍唔到口
唉~ 今日又到左星期4了, 今日父到YC話下星期6唱K要取消,
今日都冇乜特別~,係食完LUNCH就睇睇下味想天開時,就訓著左
訓左一陣啦, 而且又食左藥, 今日心諗打算想出CWB 去HMV買CD聽
不過~都係算喇, 今日個病好似好好多, 可能尋晚同男友KISS時, 傳染左俾佢掛
所以先好得快, 今日我4點幾就走喇,早D回家煮飯睇劇
微微一笑很傾城, 以為今晚又得睇, 點知原來尋晚已做左
好彩我仲有上網睇番尋晚個集, ^^ 見到跑馬就知,今晚冇得做喇
唉 真係俾電視玩死,一係星期三一係星期4,唉 吹脹
今晚冇乜特別呀,係多電話, 今晚收到阿傑既信息,話CEO又開番
太好了,我既娛樂又可以玩了, YEAH~
好耐冇去,CEO唱K了, 哈哈哈, 不過我都等好番先
今晚,阿LING打俾我,同埋小奇, 依家,習慣左同朋友傾電話多6
都唔使,出黎見面了, 今時今日, 可以用番電話傾, 感覺唔錯
今晚,J2有新劇睇,叫愛情習作, 今晚我都冇睇無線劇,
唉 今晚想唱K,所以個段時間就自己係屋企唱K~ 今晚老豆俾左一千蚊我
今年,我諗, 都草到錢既, 係除左禁錢俾小倫之外, 自己今個月都唔使點洗錢
唉! 希望早日康復
|