今朝我決定返工, 因為方便出街,今朝返到去公司前去左買飯盒,
今日男友黎接我收工,今日我都慢慢做哂野我先放工,差唔多1點半,
個陣佢地都未走,LILYAN就走左,今日我放工去MTR 搵男友,
之後我們搭車去灣仔先, 周圍行下喇, 唉 行到東方188,睇下碟,
個ALEX個陣都未開工, 今日行到雙腳都攰了, 行下行下,都覺得眼訓,
唉~ 今日佢都錫左我好多次了,又攬又錫, 今日我都算慢慢咁放佢係懷抱中,
今日行下,就行到時代了, 周圍睇下野, 今日我地已行左成日了, 行到咁上下,男友肚餓,去左吉仔食飯
佢食姐,我就負責上網睇野, 之後我們休息一陣, 差唔多,4點幾,之後行去皇室睇玩具STORE
勁多人, 都冇位行, 後來,就行去維園,搵位坐,休息下,恰下, 我對眼勁攰
I落男友到休息~ 好舒服~ 之後,我們差唔多行時,小倫打俾我, 之後,我男友,係我同朋友傾計時= =佢又冇啦啦,KISS埋黎
之後,我們就行去,JP戲院等睇戲, 係刺客報條, 聽講呢套,係來自GAME既主角
因為我男友玩過, SO~ 睇到我都悶了, 之後睇到8點就做完, 之後我們行去食飯,去左大家樂
之後食完飯,差唔多9點, 我們就準備回家了, 今晚平安夜,算係咁啦,
我們下星期6會再見, 會一齊過,新年, ^^ 我覺得我慢慢,中意阿輝了, 雖然~之前, 我對佢好感,,但未到中意
依家就OK中意, 又未到好中意, 始終~ 我們,認識唔耐, 但感覺又舒服
其實~依兩日,突然間,有DD想分手, 但,我都唔知自己想點, 佢又唔係差既,
可能係我問題~,係,我係唔中意拍拖, 每次拍拖,我笑容都少左, 加上, 係感情,我有D壓力,
例如係,我媽啦,,無數次,令我勁反感, 同勁煩, 一直以黎, 我都唔覺得阿媽會為左愛情同感情,會諗咁多野,
同埋, 我以為佢唔會理我既感情,佢一係唔理,一理就講埋D~ 唔3唔4既說話,但佢自己成日都忘記左自己講既野,
講又唔經大惱, 所以~我真係, 頂佢唔順, 唉 好難溝通,, 完完全全,唔知佢想點,
ANYWAY 聖誕快樂
|