尋晚同完SYLVIA傾計後就訓了,今朝老豆又同我講叫我帶狗
訓到9點幾就醒了,之後起身刷牙洗面,今日特別攰
好眼訓,今朝差唔多11點幾先返到公司~,返工前去左買燒賣食
今日都冇咩野做, 係計數同開單,今日LUNCH同卞文食,
食完飯後,就飯氣工心,之後返公司抖一抖, 之後先改單
今日天氣特別好,雖然涼,但都好舒服~
今日特別想約男友食飯, 今日我放5點, 佢放工黎接我,之後我們去左,KWAI芳行陣街,
佢買左支ORANGE俾我,之後,去左一間小店既意粉屋,佢冇食,不過佢買俾我食
每次同佢一齊~我都好眼訓, 唔知點解, 之後行去荃灣, 行陣左之後就回家了,
返到黎,我真係攰到,無力,同埋.都攰到冇精神~,我諗今晚要早番訓,
今晚都好晏先放狗, 今晚真係,HEA住做,
同輝一齊左一星期~ 慢慢,慢慢地接受他, 其實大家都冇想過一齊
呢種感覺好舒服~冇壓力, 暫時性, 遲D我都唔知
依家舒服未得囉, 唉~ 天晚又睇戲了, 睇鬼戲 ANDY今日都有打俾我,
今晚我同男友係MTR時,我攬住佢時,對面個男人就望住我,唔知做乜
唔~ 總之, 就好攰, 早D休息算
|