今朝好大雨呀,今朝我都好晏起身,11點,愈黎愈晏,
唉 夜晚又夜訓, 依排出街多左, 都少係屋企,
尋晚打左俾阿LOK,同佢傾左好耐, 依家終於明白到, 有時候~唔啱就要收手,
其實10年啦, 我都同左好多人一齊~,但結果都唔可以繼續~
咁不如,由依家開始~感受番單身既生活吧, 我都經過哂好多情,
好多感覺, 咩都好喇,男女,都係人, 始終都比唔上自己一個更快樂
我都慢慢控制到情緒~ 及面對, 試哂咁多唔同人,唔同對待~ 都夠了,
亦都感受到自己對愛情都係一般~ 係既,愛情,唔係我個反, 而且~,又唔係我條路
算鬼數, 有朋友就夠哂數, 愛情就算數, 婚呢,我都係唔結架喇,我亦都冇打算生仔,
曾經喇, 當初,我喜歡呢個人係有想過,依家散左, 就算, 我都唔係好吸引力架姐,
一個人,得閒中意去邊就去邊,話哂, 拍拖,令我更大壓力, 一D享受都冇
仲阻住我人生,同我既生活~ 悶未搵野做囉, 拍拖咋麻,哂我D時間~
一個二個有拖拍,好把閉咩, 當有一日,對方離開你,你到頭來未傷心,
是鬼但喇, 今晚我放工自己去左睇戲, C奶同學會, 正, 之後去茶軒食飯,
食完回家, 之後返黎,帶狗仔, 今個月,好似冇收過電話交費, 真係奇怪~
唉 無奈~ 慢慢愛上一個人, 好耐冇單身, 唉 拍拖,拍到我怕了, 都係,單身算,
唔搵喇, 我人生都唔係想拍拖, 是是但但喇, 見埋下星期三, 見完文,我同佢都冇野再講,
亦都唔會再搵, 今日忙到冇時間睇卞通, 甜心格格, 其實我屋企咁多野玩,
但偏偏,我就唔夠滿足~ 唉 係既, 成日做埋D無聊野, 諗埋D無謂野,
我都,放棄愛情, 唔再追求, 依家起,追尋番我十年冇做既事,~YEAH~
不過~我覺得阿文佢好有扮野天份, 係我面前,就扮到,好似有希望~,
係阿LOK面前,就一句講唔想再一齊~OK~ 咁以後,我對你,只係普通朋友~
無任何什麼BEST FD
|