尋日同左佢分手後,個心雖然好嬲,同好平靜,但係,第二日既今日
心情其實好傷,好唔開心,今日係巴士到突然又回憶,我同佢初初一齊時候日子
我愈諗就愈想喊,我喊,唔係因為我後悔,而係,我真感覺到,我對佢既感覺,係真係好愛,同喜歡~
我亦都有慢慢放係呢段感情,亦都打算愛佢屋企人,同將來我同佢結婚打算,
但因為佢一次又一次傷我心,我十分很難受,所以~,我先提出分手,
經過哂十年既愛情跑道,同經過經歷~ 原來同人相處,仲係人地既家人,其實並唔易過,
可能~我家境比較好喇,而我自己又冇兄弟姐妹,所以唔使服侍其他人,
在回顧番自己過去, 好記得,初初,未拍拖之前既自己~,見識小, 經歷少, 同埋,未遇過咁多問題~
一直以為,會控制得到身邊人既批評~對待~ 但原來唔得,網上又試過, LES又試過, 自己友又試過,
係未試過,自己單身番日子,由我好怕悶,好寂寞時, 到學識同人分享,依賴~悶時候就信息人同人傾計
寂寞時候~就想搵另一半,同埋,會好DRY,胡思亂想, 就係因為,習慣左每段愛情,拍拖,失戀,再找,再傷心,再搵
不停不停咁搵,直到今次既愛,令我個心, 只係喊左一陣,之後, 再重新,原來,我已去到,唔識再愛了,
而放棄~ 同埋,今年,我覺得,我愛自己~多過愛另一半, 就算,我同文最後結局一世係朋友~,定到頭來,結局,係復合,
冇人知, 不過~佢今年送俾既手鍊,我會帶住佢, 但並不是,我唔係唔放低佢,而係,一份紀念品,
一份,最後一份,真心同我開始的人,而唔介意,我既缺陷美, 所以~好值得,帶上,
係既,遲D冬天,會覺,冷冰冰, 因為,再冇人去,係你身邊,幫你保暖~但係,
佢仍然係我身邊,因為我們永遠是朋友~ 我唔介意,什麼孤獨終老,最後,我點走,
一切~ 都交俾上天安排, 在過去,我見左好多人,每假假既愛情都有, 真假愛情我都試過,
世界上,只有,一大半,係有另一半,而另一大半,就係單身, 但係單身生活比拍拖,更快樂~,更精彩
我相信, 我會學識番,習慣自由生的機會~,同生活~ 所有,返番去,0 就是, 自己話是,想點就想,
我唔敢講以後,但係,一切順其自然~
今日雖然~有D掛住佢, 但我亦都好勇敢地同佢講我有D掛住佢
而佢同樣話原本有,後來慢慢就冇, 我聽完,我個心都定左下來
起碼佢會仲理我,應我, 我們~仲好多次,機會,總可以一齊出黎睇戲,同演唱會
呢個,就係我欣賞佢,優點的地方,係朋友上, 佢唔會理我們有冇可能,
但至少,我們同以前一樣, 我亦都中意佢呢點~
ANYWAY~ 我們~心中朋友是最愛
|