今朝我9點幾起身,之後洗面刷牙換返工
今日又係星期一,又係少少忙的一天, judy上星期冇返兩日
今日都係好似平時咁既工作量, 不過就今日特別d
完全忘記左夾籣單俾judy, 今日冇左回事,
只記住放工去上香俾麻麻, 今日都係冇咩變舫
工作一樣,生活如常, 係今日食飯時間睇番尋晚套劇
本身想睇埋新我們這一家,不過都係冇時間~
今日我爸佢地返黎公司計數, 今日計4~5月既津美單
原先諗住今日完成, 不過~4月份條數特別亂,計來計去都係多左一係少左
計到我個頭都痛, 唉 都係留番天日計埋6~7月,咁就完成工作~
今日放5,今日back唔到up ,為有留番天日先做
今日放5點, 之後去上環拜麻麻,先回家煮飯,
今日差唔多6點幾返到屋企, 今晚搭lip時,撞到隔離姨姨,之後,我請佢參觀我屋企一陣
大家傾下計, 之後,就送佢走, 冇幾耐我媽又返黎,
之後我帶狗仔落街, 後來,帶完,我上番黎清潔哂狗仔我先吃飯
之後整理廁所, 之後見有時間就唱k 唱郭富城, 之後睇9點半劇,
同做運動,之後10點半沖涼,11點打俾桂薇傾陣, 今晚又要早d訓
想提早番少少時間訓,因唔想晚晚咁夜休息~
尋晚都早,11點50分就訓
習慣番下早訓
|