SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 16
累積人氣: 22458

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2016 年 7 月 31 日  星期日   晴天


好悶的約會,加上佢掛住玩比卞超 鬱悶 分類: 未分類

唉 最近好多人玩比卞超,我都唔明又咩咁好玩,係條街到走來走去,

對於明明唔中意出街,都為左咁既垃圾GAME而出街,都幾無謂

就連我男友,都單左一個,唉 不知所謂~ 呢兩晚唔知點解,我發番,同之前既夢一樣

係夢到,溝女,仲係美女,身材既女仔,我成日都唔明,都唔知自己係夢既樣到底係點

話說,我都放下左,我TB身份,但唔知點解,最近又發夢,自己係中意女仔,

可能我早幾日單番LES APPS,所以發夢都有關係~

不過~依家睇番個APPS,我都冇感覺, 可能~已真係冇哂,FEELING,

對於女同志既日子,真係過時了, 唉 尋晚半夜,係咁去廁所,

依排,牙肉腫痛,搞到我冇乜MOOD 唉 係既,晚晚咁夜訓,

依家我覺得習慣左夜訓,傷身入肝, 其實我好耐之前,已慢慢搞到好夜訓,

因為,之前,不停識人,不停傾電話~傾到時間都慢慢搞到好晏

所以~不知不覺就夜左,11點,仍然覺得好早, 對於好耐世紀時候~11點都已好夜

依家把時間拖到最夜,就係1點,同兩點, 我好想慢慢搞番時間訓覺,

但因為晚晚追劇,同清潔~根本就冇時間去睇我想睇既野,所以,個心,同個惱,都搞到我訓唔到

就係因為,好想心急睇番今晚做既劇情,已變成習慣,就好似,以前返學,就要晚晚做功課~一樣道理

唉  我終於明白,無論你又幾叻,讀中學大學,都冇得訓,因為,又係溫習,一樣影響身體~

基本上,我諗,佢地早期已比起我更早傷身,影響左身體~,所以難怪,

而我,有得訓寧願揀睇劇集, 唉 真係做人真難,

今朝我12點幾起身,之後,洗面刷牙換衫,帶狗仔, 慢慢搞,因為,睇戲,都係睇5點幾,

超時空XXX~  我點幾先落去廚房佬食飯, 食完先慢慢搭車去鴨利洲

今日好熱呀,所以今日著左短衫褲~同涼SHOE~ 阿文估唔到我會著涼SHOE

乜呢D有得估架咩,  呢兩日冇得睇網球ACE~ 為什麼呢,  發現左有得單,MY TV SUPER黎睇

不過聽文講,FREE一個月,打後就要俾錢, 唉 又係多餘

天日又要返工,今晚一屋老友記大結局, 哈哈, 唉 今晚,FAN同佢三個仔搭夜晚機,

7點, 所以~佢地三點先去到機場CHECK IN, 

今晚去左文屋企食晚飯, 得佢二哥同文同我,仲佢媽, 今日真係有D悶,

雖然~問我今日係未好悶,我都答唔係, 因為最悶既日子,我都遇過,呢D野,都唔算D乜,

不過今晚食完飯, 打算,同佢去公園二人世界~,點知, 佢又係捉精靈,

成日諗自己~,一日到黑, 好憎佢呢樣野, 成日識得話我唔理人感受, 痴線

佢真係唔理我感受, 不知所謂~ 鬼叫我愛你咩,  我係口不對心架喇,

係你面前更係咩都冇所謂~ 可以講咩呢, 比卞超, 曾經我係中意既,不過慢慢大左,中意既野都唔同,

活動都唔同, 好似,個陣勁中意唱K睇戲, 但連呢D咁既活動我都少左去做,

依家比較中意愛回家, 諗起愛回家,做到100集就完了, 又做新劇,

總之,今晚, 文佢同佢二哥中意捉精靈,就由佢捉,我今晚,都冇乜MOOD~

所以~ 我同佢都冇講聲拜拜就走人,  鬼叫佢,唔理我, 問佢野捉到精靈未,又唔彩我,

我未走囉,見到車未上囉, 仲等你呀,浪費我姐姐既時間~  我咁遠水路黎,就唔多理我,

你成日都係咁架啦, 台灣時,就投訴我, 我依家係香港~,我起碼有檢討自己呀,

你??冇囉,  你真係可以死得, 次次都係咁, 我同你走到一半路,已覺得, 太多野不滿

不過~我又唔會出聲,  而我人生經驗,同樣我遇既人實在太多, 所以~你呢種人,

真係,冇咩分別~ 我不是忍你, 是唔理你姐,  唉 今日都唔知做乜, 樣樣,都令我冇哂心情,

雖然我愛男友, 但係, 我唔會叫佢改,因為,  他是我曾經的影子,

不過依家通街都係精靈訓練員,唉 真係救命

今晚返到屋企一樣要做家務,同做運動

星期二打強風,強風~強風~