今朝我又訓到死豬咁,10點半先起身,
唉,不過今日都要成12點先返到公司~,今朝搭車時卞文信息叫我去買野
之後,個陣,有D唔想負責去買野返公司~ 覺得有D煩,唉
今日,差唔多,12點幾先返到公司開工,個陣4叔已係到,
其實~佢地已知我成日遲到,已習慣,不過我知道~我過份左,
但係,我缺點,其實係遲到,成日唔準時, 唉 冇計啦,我懶
唔可以話天生, 只係,真係唔想起床,每次一醒,我對眼都仍然打唔開,
激死,好討厭, 今日成日都好忙, 今日做到一半,就落去食飯,買飯盒食
我牙肉腫痛,都幾日了, 雖然仲有少少痛,不過比起頭一日已好好多,
今日終於忍唔住,飲24味, 唉 係傷肝架喇, 但,真係太熱氣,
而且又晚晚夜訓, 呢種壞習慣~,已變成我既生活一部份,
我諗以後呢個兩字,已再唔WORK, 今日發覺,BACK UP太耐,
BACK極都唔郁,喔, 結果~取消左, 天日先返去,BACK番,
今日放工,個時打算打俾小倫,不過冇人聽, 之後,見到,CAROL 唔係,係佢見到我,
之後我們一齊搭車,傾計,一齊係另一條街等車,不過~我快過佢,
返到屋企,都差唔多,7點, 個陣, 我打多次俾小倫,後來,都冇人聽,隔左陣,小倫打番俾我,
之後,我們就傾計, 傾,阿文,偉業,同少芬,同以前既事, 又傾比卞超隻GAME
咩都傾一餐, 今晚我返黎,又煮飯, 煮番尋晚既送, 發覺,今晚改良左少少,
除左腐乳之外, 加埋,GAL 茸,搞埋一齊先炒菜, 剛剛好,個味唔錯,
今晚煮埋俾姨姨食, 哈哈哈, 好開心, 之後,食食下飯,男友打俾我,話我知星期日去佢屋企食,
因佢媽煮飯, 佢仲話睇埋戲,但,佢都唔知睇咩劇, 衰人呀,唔陪我睇捉鬼敢死隊,
食屎吧, 我自己睇,吹咩, 今晚睇完一屋後,我先清潔廁所, 之後做運動
今日真係好充實, ^^ 依家整體上,真係改變左好多,咩都好順利,
真係順其自然是對的, 我又忘記左,寫番,簽卞既數落,BOOK
激死~ 成日都冇記性,我缺點就係冇記性, 成日失憶,
發覺,係記埋D~無聊野,同正經事, 其他唔多理,唔多記, 都好既,
忘記一D唔好既野,記D,好重要既事,我個惱,愈黎愈有用啦,KEKE~
好喇,都夜喇,要休息
|