今朝一起身,就聽到雨聲,個陣我好晏起身,而且~有D想,唔返工既想法
唉~ 今朝9點幾,小倫就打俾我,不過我個陣未訓醒,所以~冇打番俾佢
亦都唔想醒,唔願起身,唉~ 其實~我好憎起身,個一刻,對眼仍然未能打開
又攰,真係,想訓耐D~ 不過~我尋晚因夜訓,所以~亦都有關係,
我其實晚晚習慣左夜訓,所以日日搞到都遲.
今朝都好大雨,我連早餐都冇食,我尋晚同前晚都查左野,因為,我手指公發炎,所以~要消兩晚
今朝係巴士到,都有打番俾小倫, 一傾就傾到我返工了, 今日,都冇乜氣力同小倫傾
都有講,偉業呀同潔塋, 講真呀, 呢兩個男人,同阿塋,真係多多事事咁, 硬係,咩都關呢兩個男人
激死,,尋晚同小奇食飯時, 見到一位TB,同佢個FD食飯, 個B~真係, 唉 冇眼睇,
睇佢,都唔識做B~ 硬係成日要人請,發覺D B,真係比唔上,一個男人的風度,
人又唔係靚仔, 係講野,夠哂男人之外,基本上,佢一D,都唔B
我好7呀,尋晚同前晚都呼左兩晚媽史, 唉~人老,真係皮膚都唔好,
今日,我做左好多野, 不過~今日,我同媽,又嘈交, 其實,係因為佢吩咐我太多野喇,
我都做哂個樣,佢就又要我做呢樣又要我做個樣,我做得邊樣呢,好煩囉,我想講,你好拿煩
食完飯盒,永遠自己唔丟, 偏偏成日要人丟,改單又係,明明叫我做,佢永遠~又貪快,冇乜耐性
都冇人叫你幫,我從來都冇叫你幫我, 懶叻, 激死, 今日真係,
悶悶地, 今日放工,自己走去,CWB睇戲,睇非常盜2
上年我好似睇左1, 不過我覺得2,就比較悶,同麻麻地, 係最尾,我先,OK接受
不過~,今日我睇4點20分, 一個鐘前,我去,HMV,去睇下碟, 買左兩隻CD
101 廣東歌, 之後,行下,地帶, 之後去,7仔入八達通,
今日,睇睇下,頂唔順,訓覺, 頭頭個D,我都MISS左一大半, 我真係,愈黎愈攰,
睇場戲,都好可以訓得著, 犀利, 睇完之後,去茶軒食飯, 食完先回家去,
今晚又差D留左把遮係巴士, 感恩, 今日都有信息俾男友既,
不過~ 就冇再打電話俾佢, 我都打左好多日了, 都夠, 依家最後俾佢休息~同俾番時間佢空間多少少,
我自己~都要搵D野黎做, 今日都冇乜特別~ 唔, 今晚我冇打番屋企,話回家吃飯~
不過~都有飲湯, 唔
|