最近我成日發夢,一係就發偉業同阿塋,一係就係阿文同阿塋
一係,我同偉業~ 好煩呀, 最近,我同文既關係,好似,唔係好好咁
可能~,我最近心情差啦, 而且~每次佢放工,我都會CALL佢
其實我呢排因為,發夢多左,特別緊張阿文, 唉
今日,我原先都唔想打俾佢,但係,最後都打左,我明知佢唔舒服~
食左藥,都阻佢休息~ 好灰呀,心情, 硬係,我個心,好似,唔妥咁
係既~ 我發現,同親邊個一齊,都捉唔到佢個心,同佢個人
阿敏,當年同我一齊~ 其實係錯, 我,個陣,都打算同佢分手,
但係我偏偏唔捨得, 因為,我愛佢,愛到好深, 同樣,,就好似依家咁
愛一個人,除左付出,同包容,其實空間都好重要,
我覺得, 阿敏呢個人,係我惱海,已消失左, 再冇關係,
諗番,之前,好似發左好長的夢, 我自己問自己,呢個夢,到底幾時醒
小倫,講中左我心底話,偉業~同阿敏,係我心中,係好重要, 但因為太重要
所以夢列,都會經常出現, 就連依家我現任, 都一樣,
係,我每次對感情,好認真, 好投入, 怕失去, 怕重演,
其實我知阿文, 佢好多時候都係得個講字, 而且~佢其實就無心,同你結婚,
又或者,將來既事, 佢係冇咩將來成份, 我知道~,我心中,已有答案~
想分手,但難開口, 佢呢個人,咁唔穩定,我們仲一齊冇意思,
係, 當初係我向佢表白, 初時,我以為好好,不過日子耐左,睇既野,一切都明白了,
有D野, 我唔想,講得太明, 係既,我太多要求, 又要成日花思,去為人,著想,付出
但自己~就偏偏,永遠得一個, 今日,我好悶, 但,又好舒服咁成日係房到,訓覺,睇劇
係,我最近~,開始~亂諗野,因為, 冇心機, 得我愛,有鬼用, 我又唔可以肯定佢,同我係未真係開心
而佢,亦都叫我唔好亂野, 好煩呀,拍拖, 唉~ 有拍拖,又煩,冇拍拖更煩
我好煩可, 都幾啦, 又成怕悶, 唉~ 無奈~
我自從,前幾日,問阿文,我係未好煩,而佢既答案就係,都唔係呀, 不過~,又叫我判斷~
呢一刻,令我非常非常矛盾~ 到底想點, 早排,我見大家,都冇乜點搵大家,
尢其是,信息除左講放工之外,同埋,放工會去邊, 其他就少左接觸同溝通
我知道~我們一開始~,已係咁,同埋,都有傾過計既, 打後,就冇啦,
唉 心情真係,,,冇野做,自尋煩惱, 其實可以好簡單, 但係偏偏,就搵野黎煩,
天日又係星期一, 天日,入錢俾小倫, 今日成日係屋企,
電視除左做,SUNDAY好戲王之外, 基本上,都冇咩野睇
分手, 解決嗎??算啦,, 成日都係咁, 一見,大家,唔知點算好時,
我惱海就出現左,分手呢兩個字, 文,不如我地分手, 唔難講呀,
我都唔知,激死, 都唔知自己想點, 一時又好愛佢,一時又想分手,
黎到呢到地步, 情緒化, 好唔開心呀~ 真係好唔開心~
唔關佢事既, 係我自己對感情,冇信心姐,佢,,,份人,冇咩野既,
真心講句, 我唔想分手,但同時, 我仲想繼續同佢一齊~
因為我愛佢,所以在乎佢,為佢,而唔開心, 因為, 佢,好重要~比偉業同敏,更重要
|