今朝9點幾就醒了,不過仍然係床到HEA陣先,而且開著TV,提提神
唉~ 好攰, 其實我好佩服我男友好勁,因為,佢可以6點就醒了,
唉~尋晚悶悶地,又,DOWN番,遇見APPS~ 玩左兩日,答案同樣,又係搵女,
又係問我,有冇男友, 算吧啦,你地冇行,我亦都對你地冇興趣~
我只係,係到想搵人吹水,唉~ 今朝~,返到公司前去左大家樂買早餐~
今朝飲咖啡~ 飲左咖啡特別精神~ 今晚約左CONNIE`係CWN食台灣野,之後,先食雙皮奶,
今日,真係忙, 勁多信息, 個個APPS係咁丁丁丁,煩到我呀, 不過~今日都係頂唔順,都係DEL左算,
都唔好玩既, 而且~D男人都係傻, 有D~朋友都未了解就做人條仔,痴線的,
真係痴, 唉~ 個個上黎都係搵女,唉~ 不過,識左個叫HENRY既人,都幾好傾,
但係, 唔係我想要既男人囉, 只係,朋友~知心朋友多, 唔~ 講,FEEL姐,
今晚又冇睇劇了, 唉~ 今日我都有信息俾男友既, 佢仍然都去唔到廁所,
今日好焗,好似火爐, 今晚,我都有上金百利搵阿兒, =3=陪佢收工
唉~ 尋晚我單左個GAME~ 叫藍精靈十分勁, 唔知什麼唔定性,
哈哈,幾好玩, 其實~我開日記都想打D~自己既事,同開心同唔開心,
今個星期都算有節目既,係囉, 唔~ 依家返工好悶呀, 算啦,做人都好拿悶,
=3=無奈生存~
|