今朝我9點幾起身,亦都時間一樣,11點幾返到公司~
今朝媽,,一見我就同我講,叫我坐老豆個位,做野,
因為,今朝有兩個DAIVID 同,另一個伙記,曾經~一齊做野,
上左黎傾計,睇佢地死人款都唔係好野黎,古古或或咁
之後,我都唔理喇,食我既早餐~ 今日返半日,不過~今日我做哂野,
卞文想再做多次BACK UP~ 之後,我同媽就留係公睇劇,
5叔差唔多點幾走, 而我差唔多兩點幾先走, 唉~
今日,我媽幫我買LUNCH~ 之後食完飯就丟,不過當時我又忘記左阿媽佢未食完
同時,佢原來,都好多野,要丟,之後我係垃圾房拎番個袋
今日悶悶地,見咁耐都冇去唱K~ 所以~自己走左去,CEO唱
之後,唱唱下,有MISS CALL 原來係FAN姨姨, 之後,我又打番俾佢
但係又冇人聽, 今日兩點幾唱到,4點幾, 今日天氣都熱,
之後,回家前,去左,BANK到打PASS BOOK~ 之後先搭車
唉 行來行去都冇野行,依家,真係勁培養回家,真係愛回家,
今日,係巴士到訓陣覺,對眼都好攰, 訓訓下, 李太終於打番俾我
佢話STAY香港三星期~佢話7月尾先走,差唔多一個月,
唔~ 今晚,我媽本身以為我唔返黎食, 哈哈,最後差唔多,9點先食飯,呵呵,
今晚聽講,WENDY會明年結婚,佢話,明年係個邊,多倫多擺酒,
之後,2018就會返香港~又擺多次, 5叔今次WEI啦, 乜都成佢貴言,
真係,風SO~ 底佢既, 真係夠巴閉, 唉 咩都真係,有D妒忌~
算喇,對我黎講,佢地結婚,都唔係好關我事,一樣啦,換住係我結
佢地既心態都唔關佢地事, 我自在,去食下飯架姐, 其他與我無關
今日一返黎,睇埋,純熟意外,本身想睇埋女超人,不過~ 個時,食完飯後,
搞到又要重睇 SO∼放棄吧,今晚,老豆帶哂狗仔,而我負責∼準備∼狗食物
今日又,ONE DAY∼時間愈黎愈快了,
唉 明天約左表哥飲茶 @@兩位靚仔表哥︿︿
其實我到依家都好憎5叔呢個人,都唔知點解,
可能小時候俾佢影響左啦 ,自細係我印象當中成日俾佢話
仲係冇啦啦俾佢話, 冇原因咁 ,雖然細個係無聊,但都唔使,當成一件罪呀
當然~佢個惱都唔知諗乜,,成日以為自己好勁,我真係頂佢唔順
食尿,收皮啦, 你係未成世咁好運呀,,咁衰既人會咁多好事,??不是嗎
真係可以收佢擋
|