今朝我9點幾起身,連廁所我都冇清潔~因趕住出西環睇報告
之後去到個陣,要等一陣先見醫生, 之後,等哂病人入去睇完後就到我喇
今日去睇報告個陣,心情比前年平靜左好多,因為, 今次係我第一次睇自己檢身報告
之後入到去,醫生就開始解釋,張PAPER的結果~,佢話,膽固醇,血液~糖尿,冇事,
不過~就曾經有肝炎~不過~又有抗體既情況~,佢問我係未打個針,我話冇呀
之後,又話,我有蛋白尿, 之類, 之後,我知道後,心情唔係驚,而係,發現一般身體檢查~知得多身體有咩問題後,
仲反而令自己飲食更加要注意, 同埋多D運動, 之後,醫生,叫我,過多幾年,40到,就,要,正式睇埋其他BODY CHECK
之後問我我屋企有冇,乳癌子宮個D~ 佢本身叫我一陣出去,叫NURSE幫我睇幾重幾高,不過我都忘記左
之後,我同醫生講,我右耳聽唔到,唔知係未又有耳屎問題~,之後我叫佢即使幫我清潔
收到,350,耳仔水, 之後,慢慢行番公司~ 之後,返到公司就俾4叔睇,
今朝11點返到公司~,我以為,公司得佢地幾個,4叔一早就係到,我仲大聲講,早晨~
個一刻, 唉~ 無奈~ 好似唔好意思咁,卞文反應,點下頭就算,
今日,我都睇埋戀愛星球人,19集,其他個D我都未睇 今日,心情,唔係差既,而係有D恐懼~有D擔心自己身體
會愈黎愈差,唉 尋日,突然間,覺得,自己~,唔想再討論身邊人的事, 我覺得自己~ 開始變得,自由感
好似唔使再為他人點諗點睇, 反而,經過無數考驗<我覺得我成功人生一大半,
對自己好D~對父母好D~,對未來有負番責任~ 對身邊人,有公平對待~咁完,人生先完美,
在過去中,我都唔少麻煩人,衰野又好, 罵媽都好, 咩都過去, 依家最好,係,點樣錫自己健康
我今日,放工好攰,返到屋企,熱到唔想食野,之後,我返到黎咩都唔想做,
咁就上床訓陣覺, 訓到差唔多8點就起身, 之後見肚餓,之後左諗右諗,食咩好呢
之後行去對面,茶餐廳~食左個麻婆豆腐~ 今日熱到唔想食,
今日放工,係巴士到訓陣覺囉, 今日,,都好晏先帶狗, 今晚我冇洗廁所,
太攰了,今日, 好了,完
|