話說尋晚都早左少少訓,1點囉,尋晚又發左個夢,
最近~發覺開始流口水,,訓醒個陣,哈哈,UM~ 今朝9點半起身,
之後開手機先,睇下野,之後,起身刷牙洗面,之後,10點幾去搭車,
今次帶左迷你風扇仔,因為呢排都好熱,頂唔順,
最近~,發覺,FACEBOOK出左好多小學既數學題,
入面有ABC俾你揀,我玩左三個,其兩個我係答對,
對於~我一直數學不合格既呢科,今時今日突然間,覺得數學,咁大有進步,都好神奇
我都解釋唔到,但係一定,係我真係有用惱去思考,而答案~
今日11點幾返到公司~,肚餓呀 尋晚做完運動,尋晚肚餓,餓到今朝~
所以我買奶皇包同燒賣, 之後,今朝~就好快完成工作~
其實~我好憎起身,個一個動作,好辛苦~真係, 我都日日遲到,早走,
其實~我都唔係太大期望,自己既生存意義~咁當然唔係死喇,而係,依家,為求,自在生活~
今日,兩點,我先落去買野食, 買左吉野家,之後,先番上公司~,之後見到MISS CALL,,係小倫
個陣時,我睇緊野,而且又要食飯, 對答時都覺得有少少阻住,
不過~最後,都,飯食完,咁我就企出邊傾計, 之後,傾傾下佢個網路CUT左,
所以,我又要返去繼續睇SHOW~ 今日其實 EVRY星期4都好休閒,一D都唔忙,
今日本想睇戀愛星球人, 但係因為,我又想完成睇哂,特首2047 ,唔~
今日呢,4點幾個陣,我當時睇緊2047時, 5叔突然返公司~,咁我當然雙腳放係CHair 到,
之後,佢就用隻腳踼一野,之後,又,蚊左我耳筒,之後,個情況~,比以前,好好多, 因為,我完全冇留意佢既存在,
亦都,唔驚佢, 之後,我完全聽唔到佢講咩,,之後,我都唔鬼理佢,我繼續~睇show囉,
其實~佢唔係第一次, 咁呀~ 其實都唔關,我有冇做錯事,而係, 我玩game又好,睇show都好,
佢都係傻架, 同埋,佢有少少問題~ 好大的問題~阿叔係我心目中, 其實係衰人黎,
佢不嬲都睇我唔起,,,咁難怪既, 雖然~放工之後,我先嬲, 但係,真係如果~有一日我忍唔住爆時,我真係
會ko佢, 即係做長輩,佢唔合格囉,我覺得,佢皮視緊人, 佢中意痴住d叻人,
笨7個d~ 就蝦9你囉, 但係, 我點解依家咁大個唔驚佢,係因為,我睇穿佢弱點,
所以, 佢都一個無撚用自大狂懶係美男組咁,簡直係不知所謂~
佢如果唔係,wendy 老豆既話,我真係,打死佢, 佢如果唔係我老豆個細佬,
我真係,當面罵7佢,唔~ 今日放工本應想打俾男友,不過當時佢又未放工
所以打俾小倫,同佢申, ,之後,無耐,我男友放工,同完小倫傾後,之後打番俾男友,
咁當然男友佢, 攰都會聽我講, 不過~,真係, 係囉, 不過世事既野,咩都冇百份百完美,亦都冇絕對
童真,心態,唔知幾耐冇左, 同埋,比幾年前,成熟左好多,eq~高左, 其實,我好多野都,活動上都變左
好似忘記左曾經好中意既野,依家,就,慢慢,變番乖同孝順~同埋,咩都隨緣心態,同埋,
睇既野, 有時會好亂,有時,又好實際~兩者, 各方面, 不過我最想改善係起身個時間~
訓覺時間~都,夜左,其實~時間~係個人慢慢,咁拖夜左, 好多野都,
唔~ 今晚,我又,一返到屋企,就訓覺,差唔多,7點半,起身,去食飯, 9點先帶狗,
返黎前去左7仔入八達通, 今晚我又冇睇劇,三套劇,
天日,要去陳醫生到拎報告~ 健康報告~ 唉~ 好想快d放假,快d到,711~哈哈
今晚發現比比個口震左兩次, 可能d藥,
今晚阿媽返黎,佢有d唔開心,因為佢睇到阿叔佢踼我張chair~
之後我去安慰我阿媽同佢講,唔好開心, 呢個世界冇絕對好老闆~
um~ 我其實~黎呢個世界~ 都唔知為乜,好似,上天,要我考驗人生既道理,
考驗我既,情緒~ ,思考,我其實今晚有d衝動想打俾姨媽~不過都係算,
今朝收到,fan姨姨,既信息,佢話,個陣係溫哥華準備回香港~
wa~,夠哂驚喜,不過~我都好感謝,上天俾我下半生,遇番好既朋友~錫我既朋友~
能夠,得到呢份愛,,我真係,充滿力量~哈哈,heero~
anyway~ 每一天都是人生體驗的日子,及光輝
來源~ 就不,意想不到,
|