今朝我9點幾起身,之後,老豆一早就帶狗
之後,我就幫手整定食物俾狗仔,之後我先去洗面
今朝老豆問我陪唔陪佢去食早餐,佢咁問到,見屋企又冇煮
咁更係去啦,之後,今朝去左一間茶餐廳食早餐,全部同老豆一樣
本身我打算食完就走架喇,不過老豆又話,食完就返工架喇
為有,等佢喇, 之後我們又去超級市場買野皇, 之後先開車返西環
今日放工約左男友去尖咀行,今日我都冇得,BACK UP
所以就早走左, 後來,去左食LUNCH~食完之後,去西寶城,去左洗手間先,之後,去BANK到禁錢
個陣見得閒,未打俾小倫囉,都傾左好耐, 今朝都問4叔佢,搭咩車去中環碼頭
18 18X~都去唔到, 好彩,落到時,撞到EE~ 中醫師,問佢搭咩車去到中環碼頭
好彩,都搵到出路, 之後,去到,中環,@@去左海賓到等阿文,
我們差唔多,3點先一齊~,搭船過海, 去左尖咀行, 個陣一落就好急了,
之後去左M記,洗手間, 之後,我們行去碼頭個商場行左一個圈,
之後,周圍行下, 阿文話,乜唔係去太空館咩, 之後,我們係個頭影下相,
本身想買飛入場睇 ,不過~ 太貴了,二百幾蚊,WA~, 之後我們行去星光大道,
我們係海旁影相~ 自拍, 之後,STAY一陣, 見冇野行,我們~ 就搭番船出灣仔,
出到去,行去集成,個頭,,去左大快活,HI TEA~ 個陣我又有人有三急,又要搵廁所,
之後,我們STAY左,幾個字,之後,我們出發去,東方188,睇GAMES~
之後,行到去,我又去搵個FD~ 我叫文,自已行住先, 見,ALEX都咁忙,
我都廢事阻佢, 之後,我搵完,出番黎,企係樓梯到等阿文,接番我,
之後,差唔多,5點幾,就各自回家了,
今日大家都攰喇, 唉 唔知點解,依幾日,有少少心理唔平衡咁,突然間,好唔舒服~
唉~ 真係, 自從,個餐飯後,就更加唔舒服~ 我其實~盡量俾自己唔好想太多,
係,以前,我犯過好多錯誤~ ,,係,我自細成日俾人感覺上,好唔同,我真係唔同,
二來,因為,咁多次打擊~一時三刻,思想失控,思維錯亂,
又令到身邊人對我既想法,都已經~固定左我了,
係,我曾經都有些少,心理上係唔正常,同埋,多重人格,有少少,分裂~
但呢D~都係佢地,俾我既感覺,同接收, 佢地令我更加,心理唔平衡~,佢地永遠只會覺,係呀,我真係唔知道會搞成咁
對唔住, 唉 ,不過我都好感謝上天,令我早就面對一班,呢D人, 而令我長大,再重演呢次既問題~
令我更加,可以克服面對的. 所以~我覺得,好似,拍番,老劇咁, 重復又重復, 唉 我真係得到最佳女主角
ANYWAY~ RELAX~
|