SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 89
累積人氣: 22256

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2016 年 5 月 11 日  星期三   晴天


我們拍拖4個月快樂 分類: 未分類

估唔到,我同你一開始拍交往,都估唔到咁順利,時光都好快過,

日子唔長,但又感受到浪漫感覺,我們簡簡單單咁一齊~ 真係覺得很幸福

已一齊左4個月,短短日子,就咁,已到左,5月了, 時間真快,初初個陣,都係1月份黎

估唔到,一跳就跳左,5月份了, 唉~ 諗番起,之前,我同上一個,時間~都好快過,

不過~相處多左,日子耐左,就慢慢會悶, 不過~今次,我覺得,比上一個更實際得多,

因為,我真真正正去感受,二人既關係, 在過往我識個D人,遇著個D人,都唔係個種,感覺,

如果去計,我諗,人生中,今次都係第一次,  尋晚好奇怪~發夢,夢見敏姐同個個佢既新女一齊

係夢到,講我租屋佢住,仲係住番,我西環既屋企,  真係,,神奇,

今日天氣又好好喎,以為今日落雨, 今朝,我都係晏起身,又遲返工,

日日都係架喇,最緊要我幫到手就得喇, 今日,我好耐冇係大家樂食了,

依排通常都係約人食飯,再唔係就買飯盒食,

今日工作~好少,好休閒咁睇劇, 閃電俠,無線D劇,都係一般~但,我又好愛看,

佢每一套有唔同既劇集故事,我都唔係套套追, 黎緊殭又就黎結局,下星期又有套新劇,

好似係韓劇黎, 喔~ 真係, 下星期~我又要抖下喇, 不過都會睇火線,同愛回家,

打後,都唔會睇, 希望快D睇完愛上那個我啦,

今日我放工,返黎去左食M記, 今晚我都7點幾先帶狗仔,

搞好哂,我先去睇電視,我唔想晚晚咁夜追番,

本身,今晚想見下男友,但佢病成咁,都係唔好搞佢

佢話明天放工去剪髮-剛剛好4個月,剪一次, 佢真係唔長都唔剪,

今晚睇左星星探親會,  我好似,忘記左,我都係加拿大人,

我都忘記左自己過去了, 住係香港咁耐了, 自細,既記性,都唔係好好,

連法文我都可以忘記~ 都係既,返黎左香港後,對於,文化既野都唔同左,

人際關係對待都已唔同, 我再冇好似外國FEEL對人咁熱情,反而,愈黎愈對人冷淡,

可能~個人DRY~ ,同埋,經歷咁多野,又唔開心,返到黎香港,好多野,都改變哂,

香港係一個復雜地,外國個邊,雖然都係復雜,但比香港人係,NICE D

我性格上,雖然文靜,但又帶點開朗性格~中意講野, 但係,一到左,唔想講野時候~,就會覺得周圍都好嘈

我本人就好中意雪既, 因為,白色,好靚,^^我都好耐冇見到雪LU

唔知我將來既家庭係點呢??開心家庭?定係無奈家庭??定係,悲傷家庭?

不過~,香港人,有種特別既想法,就係哂命,同埋,令人容易妒忌~,

我真係好怕遇到呢D人, 佢地帶俾我感覺,實在太恐懼~ 令我冇安全感,

咁所以,都係個句~,唉 係香港~要識得保護自己~,就算,NICE~ 我都要扮到,COOLCOOL地

=3=因為,呢到唔係外國,而係危機四伏

總之呢, 我唔會再做一個,無用既人,而係要做一個,唔好話完美,總之,做一個,聰明得黎,夠NICE~^^

懂得身邊人既感受,明白別人的需要,^^KEKE