今朝9點15分起身,之後洗面牙換衫,之後出門口前幫老豆準備狗量,之後我就食左隻蛋
尋晚冇睇女超人,本身人今日想睇埋去,不過又冇時間,
今朝11點幾先返到公司~ 喔~ 黎緊又放假,而且天氣仲會落雨,
今期真係多假放, 唉 今日特別忙,不過今日又特別肚餓,
今日我都係,打算落大家樂一路食飯一路睇劇,不過個陣又睇到信息同MISS CALL
係小倫, 唉 佢電話個網路一時得一時唔得,好難估計佢既行蹤~
今日,星期5,返埋今日天日就放假, 今日特別掛住男友,我以為佢好番,
點知,佢話我知,佢今晚再睇多次醫生,第三次, 估唔到就係,佢全家都病哂,
陰公, 唉 ,今日,我打俾男友,其實依幾日,我每日都打俾男友,問佢情況點,每日放工都俾一次電話佢
都係問佢,仲有冇唔舒服~,同感覺點, 我成日都想同佢講,今個月生日我們會二人過,
不過睇佢,依家病成咁,講黎都冇用,等佢好番哂先, 尋晚睇到FB~,睇到佢妹,好似同佢男友,好似分左手,
我本應,想問佢野,但係,我覺得,唔係太方便,而且人地既事,就由佢處理,
唔問佢,唔代表唔關心, 而係,呢個時候~,佢需要係自己朋友同佢一齊過,
我諗緊,黎緊7月,我地仲可唔可以去旅行呢??又或者,到時,個兩間房,
可能,AUNT 同佢妹一間,到時我同文一間,??會唔會呢?? 如果係就好喇
好彩當初,冇整三間房, 唉~ 今日,我特別在乎我男友,佢既健康~
我開始~有少少管佢感覺, 喔~ 真係做人既女朋友~ 既責任~終於~來了,
咁快咁就1點14分,AM~ 今日,我都係放6點,好彩搭到,巴士, 仲係有好多位,
今日上到第二層,我係咁望後面有冇位,後來,我隔離個女仔,指一指我,我隔離有個位,
今日小倫,同我傾左好多野, 都係有少少關於我依排既心情,過往既事,同阿敏既事偉業既事,
唉 實在太多事了, 不過~我依家又冇野, 係既,有時候~自己要學識控制
情緒都係, 有時人未完全可以成日都咁快樂~,總會有D野,會令個人會失落,
同埋,恐懼感,絕對會有存在著, 住係屯門呢到,帶領到新鮮感覺,
但係,亦都冇左個種,實際感, 好似,冇左一種人情味, 依家世界~真係太多殘酷的事,
無論~學校~,社會,世界既事,好多都係,奇怪的,變態的, 問題多多,
好難停止呢個復雜問題~ 我自己又心急,好多野要安排,
有時,都唔知諗唔諗長遠,有時候~ 個大惱,都轉得快,有時轉得慢,
有時GET到,有時GET唔到, 唉~ 無奈~ 真係無奈~
人生路上,真係好多考驗,不過睇下你,點樣去面對同解決~
但係身邊總會有好多問題~要你煩,唉 成日搞到你真係咩都唔想諗,
愈係復雜,就愈想簡單,呢個就係我本人最想做的事,
而且~我覺得呢個,係屬於,我本人既接收,
|