今朝我好晏起身,今日打算出一出灣仔電腦城,
想買返火牛,之後去西環打pass book,
因為尋日打唔到,之後我撘巴士去上環,上香比麻麻,之後先撘巴士回家,せ
之後老逗打比我,佢話幫我睇下火牛問題定係插掃問題,我回家前去左食tea,回到家,波比跟左父母出左去,
之後我第一時間就拎新火牛,點知唔一樣,天日我又要再去配返我原裝火牛,
唉,今日真係攰死,今晚我又自己食dinner,食m記,不過今日我都有打比桂薇,
之後我先睇潮流教主,之後我休息,冇耐bf 信息我,話放工,又問我做緊咩,
之後我帶黑妹之後比dinner,今日都好充實,好多日冇用電腦la唉,天日又要返工,holidat咁就完左,
喔,依家feel到做女仔真好,感覺返社會感覺,感覺上正常返,55,之前呢好hate做女仔,
不過可能隨著心態唔同左,同埋經歷左咁多唔開心,同唔舒服,不過,就是因為,
以前成日比人哈關係,覺得做女好冇用,加上,家人影響,同埋自己遇上太多衰人,
因素太多,依家反而,想做返自己同舒服,又想做少少男人頭性格,又想做溫柔的另一面,
兩者想控制,唉,我好怕自己一個人,真的奇怪,拍拖,依家,算happy la,
anyway,enjoy my love life
|