尋晚我都好夜瞓,尋晚最後一日同姨媽相處,不過今年算好過之前,
因為我了解左姨媽question 今朝我都瞓死左,今朝我唔使咁早起身,
亦唔使帶狗,今日,我見冇嘢做,今日都想出街,不過
今朝又想睇小城大愛,點知冇左,之後睇超時任務,之後又睇潮流教主,
今日本身想落去食lunch,但又唔想洗錢,咁為有叫媽煮麵比我食la.
今日老豆帶canada fd上黎屋企坐下,佢地今晚自己食,今日我兩點幾出街,
may姨姨之前想約我們食dinner,仲想叫埋我bf去,不過,今日又改變主意,
都係唔帶bf,一來,佢地只不過係我父母朋友,而不是姨媽姨丈family關係,
不過我又想問bf想5想去,不過其實我都想法同bf一樣的,家庭日,始終都係不方便的,
今日又想去唱k,一個人去,
之後,bf call我,之後佢話想知我做緊咩,之後我問返佢去5去星期三個日晚飯,
不過果然比我估中左佢想法,佢果然以為我冇想過,個問題,
之後我們傾左一陣,之後我想唱歌,所以最後收左缐, 不過我都係唱左一個鐘,之後埋單走人,
之後去隔離食牛腩米,正 ,太好味,好耐冇食牛腩米,食完之後去禁錢,之後去屯門市行陣,
今日想去一去wanko睇下有冇得買撗間衫,買完就撘巴士回家,
之後信息bf,回到家未帶狗lor,今晚公公出宫大結局, 回想返過去呢十幾年,
都發生好多事,依家同返男仔一齊後,雖然自然左,自在,但係感覺,好似好新鮮,
我覺得自己不了解男仔,但又比到舒服,今日上fb時,睇到有段嘢,叫做愛情,情人出西c,入面內容好似講中我同文的感覺,
55 ,喔,文話都係唔去長洲,叫我同桂薇自己去,不過,最後,都係忘記算,
唉,熱戀期, 好似好快過咁,55,就係咁
|