今朝9點起身,之後洗面刷牙,今日又係星期二,
今晚又係做閃電俠,不過今晚會夜少少返,所以今晚會MISS左,
今日JUDY都仍然冇返工,聽講佢有肺炎~ 好嚴重呀
不過今日我都有打過俾佢既, 唉 我媽仲問佢幾時返工呢,
想做死人咩, 工作雖然好重要, 唉 算啦,
今日,我好忙呀,做做做, 今日食完飯,打算睇哂公公出宮,不過睇左一半,就,收到媽急CALL
佢話,快D返去,去銀行入支票, 唉 之後, 我就,放棄公公,就急急返上去,去銀行,
之後,去完, 發覺有張支票冇名, 之後又要返公司~,不過我做埋其他,等CINDY,轉頭俾我行多轉
今日,我都係,6點半走, 本身,6點走左, 不過~ 因為,人有三急,所以上番去廁所,見,ANITA佢未搵我
咁我未,HEA住先,同CINDY吹水囉, 之後, 今晚我們係,JORDAN~個到食泰國餐,
又平,三百幾, 幾好味, 之後,食到,8點半,我諗住出一出,CWB~搵 兒姐姐, 點知,今晚,佢OFF左
之後,識左另一個姐姐, 傾左好耐, 傾到,10點,之後,又行去,地帶搵傑哥哥, 之後,又吹陣水,
之後,又見佢忙,我都廢事煩佢,之後我先搭車回家, 之後信息俾男友,之後,打番俾家姐,
今晚,算節目多, 見今晚老豆帶狗,咁我更係自己出去抖氣啦,
自從拍拖後, 我就好少一個人出街,同埋,個陣成日一個人睇戲,依家都少左,
加上,連,CEO都出少左呀-3- 唔~
明天,卞文佢回饋啦, 太好吧,^^ 又有番新氣啦, KEKE~
今晚,我同小奇傾左好耐電話~ 本身,想約星期6,不過~因為,姨丈姨媽可能個晚要食飯
所以~,可能姐,未知,因佢地黎緊星期日飛,SO~ 係囉, 就係咁啦,
本身,今晚,想送頂冒俾姨丈~因佢明天走,- -不過我又忘記左呢
唉~ 算啦, 送唔送都唔緊要既~ 唔 心意未得囉
我呢,回想番,尋晚,我男友突然問我中唔中意細路,
我話中意,之後佢就話,咁你要好好照顧我呢個大細路啦,
頂你,我以為,你想我幫你生番個TIM~ 嚇Q死我啦,哈哈哈,
可能我想太多啦, 笑死
|