今朝9點幾起身,之後,洗面刷牙,之後,等老豆搞好哂野,先出門口
因為,今朝老豆,要帶狗,不過又要等佢,做埋少少野,我先行人
今朝都好晏出門口,差唔多10點半,今朝返到去都係11點幾
不過今朝條女同我叔已一齊了,唉 個個都晏返,
我呀最晏,不過都影響唔到既,今朝我未坐老豆個位囉,
尋晚又訓得唔好,又夜訓,今日都好眼訓,好攰,唉
今晚,我又冇睇公公出宮, 今日,我食LUNCH,同隔離個姨姨食飯
估唔到,大家以前都係華富讀書,竟然~ 咁近,不過~,我就好細個,1999年,
佢差唔多,2000先畢業,唉 今年,都算我係人生最快樂既一年,咩都好順利,
好輕鬆~冇壓力,,哈哈, 今日我都係,做到4點,之後,做好哂野,未上網睇千王至王囉,
今晚打算睇,第23集,不過因為太攰, 今晚,差唔多7點先返到去,個陣老豆已打俾我,話叫我係樓下,
我已人有三急,,上左黎先啦,之後一齊出發, 唉 今晚我男友,同左兄弟出,MK食放題, 都好呀
我們明天,又見面喇, 返學校探老師~ 拍住拖回校,
喔~ 今晚,同佢地食飯,之後,拉左,JENNIS~去廁所傾計,佢對於我同男友關係感覺,好,SWEET`
感覺,其實我地都一星期見一次到,之前,見多,依家,就,睇情況約囉, 唉
今晚聽講表哥話,朝朝等巴士,都見到阿敏佢,等巴士返工,~ 佢仲話阿敏真係好肥
我都話架喇,唉 陰公,,仲以為,坐私家車TIM~,
咁呀~ 今晚,又夜,又攰,所以~打完日記就早D抖喇,
攰到PK~
|