WA~每次一起身,就覺得好悶,因為,每日一起身,都唔知想做D咩,時間又慢,
又唔知出邊到好,而且又冇人約,所以我最怕係起身的時候~,
今朝突然間好早起身7點,之後,個陣,7點15分,希一早就回我WHATSAPP~
當然我關心佢同,NIKI既事喇,當然,佢同佢又係冇事喇,唉
之後,搞搞又訓番,一訓,就訓到,12點,之後工人今日放假,一早就出左去,
今日下午我先自己落去廚房佬食個咖哩飯, 之後,我食完上番去,個陣我父母準備出門口,
今日,好熱,好悶,,我就黎死了,今日突然間好唔舒服~,因為可能~我,又沖涼,之後,又被冷氣吹親個肚,
所以~搞到我好唔舒服~,不停地流汗,個惱,完全,好想念老婆,因為今朝8點老婆已出門口去大陸~
住幾日到,唉~今日,真係又熱又悶,人都DIN了, 之後,我好攰就訓左,之後,差唔多6點幾,父母回來,
老豆好嬲咁話,比比波波周圍柯好話我唔睇住佢地,同唔睇出邊D地下,周圍都係尿,
唉~我已筋疲力盡,完全冇力, 個段時間~我真係擔心自己感冒,
後食飯,都冇咩胃口,連SOUP都冇飲, 唉~ 尋晚唔記得左,打,,我尋日,突然間已DELETE左,TUNTUNG SO既電話了
個陣時唔知點解,一,DELETE個心即時RELAX左,可能~上年既事我仲記住,太上心,不過我真係感到唔舒服~
而且我都唔會再搵佢,不如就做個了斷~ SO~ 希望~我同老婆以後都唔好再有發生,同埋,我依家多左搵YC 小倫,呢兩個多D
暫時係咁喇,,,唔知點解,一到左星期日,我就好驚,因為電視又冇野睇,又冇野做,又冇戲睇,本身都想睇戲,
但因為,依幾日係假期,所以特別多人睇戲,所以~我睇親都係,FULL~
尋晚我同李太傾WHATSAPAP電話~ 好清楚~ WA~
今日,唔記得問工人出左新未,因為佢要還錢俾我,所以問一問,
可惜佢手機打唔通~ 唉~今日成日都好掛住老婆仔,老婆仔,I LOVE YOU
呢句我愛妳呢三個字,我都講左好耐,,感覺,每一次同老婆講我愛妳,真係幾甜,
唔~尋晚真係好開心,因為,可以見到老婆~^^依家少左打老婆既野,所以~ 我會打多D^^
今晚我食左藥,之後,9點半訓左陣間,之後就睇電視~ 之後就好精神~
精神番了,好好多,^^ 頭先阿LING佢見我打左,我去,CANADA~
之後佢好驚訝咁,問我去幾耐,去個度做乜,玩囉,唔係咩呀,
=3=無奈~
|