SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 34
累積人氣: 22376

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 4 月 16 日  星期四   晴天


4月份過得很愉快 滿足 分類: 未分類

我今朝訓到9點55分,老豆出左門冇耐,但我10點15分先起床, 唉~

個惱成日同自己講,我一定要早番起身,但次次每朝早,我都息番之後再訓,

我呢個死懶蟲.真係死性不改, 改唔到架喇,唉 ,,,,,依個月黎,好多野都忘記左,

之前,我明明買左洗面野,同眼CREAM,但我都可以忘記左, 唉 死喇,惱衰退,記性差,

上次老婆送左新銀包俾我,我又忘記左丟左陳醫生既卡片,,我成日都同自己講,下次,搵日去拎番張卡片,

但係次次都唔記得, 唉~今日中午時間~我都有打過俾老婆,但老婆仍然冇聽,因為,真係忙到電話都唔聽,

冇計,份工係咁架喇,鬼叫打工咩,我就好彩D~打老豆工,一打就打左咁多年,十二年喇,18歲出黎做野,

我本身好多錢,但因為,大洗,搵左追女仔,不停禁錢出黎,食飯,買野,唉~依家想草番都唔夠洗,

依期,又借錢俾朋友~交租,自己D錢,就冇了,有,但唔多,咁多年,都草唔番,5皮,10皮,

有排草番, 個個小倫,又麻煩~ 又唔草錢,聽講佢之前環境同我差唔多,但係佢好似冇諗過財務問題~

唉~ 想草錢都懶得草,寧願識玩,識洗,都唔幫自己安排後路, 唉~ 我做朋友~真係人至已盡,

唉 希望~佢快D可以搵份工啦,咁搞法,條數就有排還,我幫唔到佢一世, 好話唔好聽,

唉 壓力, 又冇既,只係,,,,,,佢繼續冇工開就真係唔掂,

依排,成日都好掛住老婆, 打多左俾佢,搵多左佢, 唔~4月份,真係過得好快,

依排個心一早飛番加拿大,好想好想快D返去,探下,班朋友仔,好掛住個邊間鋪頭,南苑,

返去,唔使錢,食完就走了,哈哈,李太,好耐冇返去了,好耐冇見佢,睇番佢D相,真係,冇改變過,仲係愈黎愈後生,

唉 下個月我生日LU 528~ 點慶祝~,我朋友幫我搞個唱K同打邊爐,WA~ HAPPY

仲有兩個月咋,就飛了,^^好懷念以前,其實~我覺得,以前小時候好開心,因為小朋友~所以特別快樂~

但係,講到讀書,我就真係唔HAPPY~ 我覺得樣樣天一半地一半,雖然~我以前有補習,不過~ 我笨囉,

學極都唔識,又學過SWIM 基本上我都學左好耐,係大個先敢SWIM~雖然唔叻,起碼~好左少少

尋晚好攰,個背脊仍然都好攰,,但都訓到, 朋友~愈黎愈少啦,個個都忙工作拍拖,

而我,仲係好有活力, 係既~都就黎,31歲喇,唔講活力,唔通講實力咩,哈哈,我冇囉,

依排,個人,好多野諗,一知道~自己就黎去加拿大,個心情係好興奮~好想快D到,

但,我唔想,得番老婆係香港~ 有時候發覺,自己~一去到又唔捨得去,因為,突然間唔想返去,

因為,電視劇問題~ 但係,我留係香港都係因為老婆仔,同一班朋友~

你話有咁多朋友點捨得走呀,但係,散下心,充充電,,其實對自己個心情係好D既,

話哂可以放鬆心情,放假, 唉~ 今日突然間,好想懷舊以前D歌,

呢兩日又睇番金田一,卡通, 好好睇, ,,好想讀番書,好想出去讀番法文,

英文~,唉  係易D,  不過法文,的確係香港係完全唔用,所以~忘記~係對的,

但英文就周圍要用,最多最多的語言,,,,,,,近來感覺自己變化好大,

感覺,再唔係,ON99咁,生活,,而係找到自己既生活目標~同埋好有成就感,

好似,好實在, 享受一個幸福家庭~ ,愛心父母~ 最後老婆, 至愛的知己,朋友~

返工,仲充實, 講起今日,返工時,我去廁所,去廁所前咁啱有個女人,望住我,當時我都唔知好冇對住佢笑,

但,算,NICE D先,微笑,,之後個女人就話,你好熟口面,你好似我既朋友~你係未姓郭,,我就聽正郭,= =

哈哈,,唉 咁搞笑既, 依家返工真係開心到,比返學更幸福~因為,我個屠,隔離左右公司人都識我了,呵呵呵,

感覺返工真係充實,點解會咁 ,總之,人生真係太實在,實在,過頭, 不過我都好感恩,上天對我今世真係太好,

初初俾個考驗我,,,體會到,甜酸苦的感覺,總之,今日,既我,就我人生第一步,

學完,工作上既態度後,就要學人際關係~,同交心,交友,同埋,關懷自己~ 

比番信心自己,而唔係,自信過頭,個種感覺,總會帶來,有少少神秘YAU默既感覺給對方~

做人乜唔係咁架咩,?? 開心麻~其他野,就忘記佢,

每天都會有太陽伯伯帶領我,明天,會更好的一日,每天都係新開始~^^ 係未,對嗎

總之呢,4月份,真係過最開心,最平靜,

初時我一心諗住,以為,老婆會得閒約我食飯買野,每次一出薪,我就準備~金錢俾自己準備~因為,我驚唔夠洗,

發覺自己~太緊張自己D錢,不過,我又唔想好似小倫咁,為左玩,就唔慳,不過睇下洗去邊喇,

或者,我既改變,就由,TV開始~ 因為,每一日都有好多節目俾自己~過,

不過依家我真係愈黎愈夜訓, 唉 朋友~我都少左搵,係除左拎住手機同人傾計,用電腦上,FB同人傾計,

都少左出黎食飯見面, 懶得出,但又可以慳錢, 唉~ 總之,,係囉

我老婆仔下倘月同樣8號生日,但佢就慘D要OT~ 個日仲係星期5黎,

佢話喎,本身想計分換TAP~但草得黎,個TAP都冇左喇,我話我送俾佢

條友,即時轉太,話,IPAD~= =WA~不過依家都跌左好多,WELL,

唉 真死得, 算喇, 冇架喇, 工人爭我千5, ,,6月先到期,,還哂,

佢又好,我又好, 不過仲爭一個未還哂,HERLINA~

真煩,再下星期~好似要拜山, BB表哥好似仲未回應我,不過算,到左個日,見到就見見唔到就算,

天日又係星期5喇,乜時間咁Q快,  好攰, 但又唔想訓住,激死,

次次打完,都唔記得想打既野,不過~依排,真係好和平, 真係世界和平,^^

好了, 講完,