SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 2
累積人氣: 22169

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 4 月 18 日  星期六   晴天


好煩呀,乜今日咁多煩人找我呢?? 分類: 未分類

今朝我10點15分醒左,因為,阿爸叫我起身,

今日我叫老豆車我返工今日佢都有問我,使唔使車我,當時我諗左一陣,好喇,一次姐,

加上今日又返半日,由佢,今日成日都好呆,唔知係未太耐冇出街,係出過兩次到

之前,都想自己出MK~ 但又懶得出,為左乜野而出呢,我都諗唔到,係悶囉,

今期,老婆,又少左搵我,唉~平日,返工佢又忙,今日假日佢又息機,激死,

成個星期喇,唉唔止,由月頭,見左一次,佢第二日返大陸~之後佢都冇搵我了,

最近我太緊張佢,唔知呢,唉 我感覺,好亂,好多錯覺, 最近~心情,,非常矛盾~

呢期實在睇得太多劇, 今日,坐老豆個陣,工人又SD左信息俾我,,唉 好煩囉,條友真係,成日為左同媽問題同事件,

就化大黎睇,成日就話我媽唔中意佢,  佢咁想走,快D走呀,唔好做,煩到嘔茄,

做得咁唔開心未做囉,返印尼算喇, 麻Q煩, 今日,又燥,但又,好開心, 唉 心情搞到亂哂,

今日係公司做完野,上網睇YAU遊白書, @@好睇呀,睇左第6集,真快,個卡通情節好短,易睇好多,

今日落左去大家樂貫飯盒上番黎食,一路睇一路食,正,

之後差唔多兩點放工,個陣,好冇去琴行搵姨姨呢,但,見好耐冇去拜麻麻,所以~去左拜麻麻再作打算,

之後,出MK~當時去搭MTR時,又見CARSON係MK 星巴做,諗住搵佢,不過佢又放假,

好喇,當時,冇野,後來,佢就搞到好大件事咁,小小事,唉 激死,乜今日咁多煩人架,

個個咁既,CARSON~,因為,當時我出左去,咁好心問佢出唔出黎,之後佢又話冇錢,咁冇錢咁係未應該留係屋企

佢又好似搞到我睇佢唔起咁,唉 ,,,,咁冇錢,唔通明知睇住佢冇錢都要勉強叫佢出黎咩,

之後,佢又話,佢自己住,又話冇哂父母~ 又話,佢冇錢食飯,又話,除佢冇錢買野,到時問我借,

有冇搞錯呀,過唔過份D呀, 冇錢,就問人借,大佬呀,家陣你又唔係冇工開,又有工問,但又要問人借,

分明就呃錢喇, 頂佢呀 ,之後佢發脾氣,好話番我轉頭,話我做佢大佬應該睇住佢喎

食屎喇, 傻Q~ 講姐,但我們不是親呀麻,痴9線,小倫,冇工開,,就冇錢交,我冇咩所謂

但你有工開,但又冇錢食飯,D錢就交哂費用,咁係你問題姐,係你唔草錢姐,唔係我問題呀,  仲要我係衰人

乜依家D人,咁SILLY既, 唉,,之後,我嬲到,冇理佢,之後打俾YC,傾計, 傾左好多野,

今日出到MK~去左朗豪方,之後上到頂樓,見到HMV好多人唔知邊個明星黎呢,@@原來係SAMMy SUM做訪問

@@唔 好THIN, 化妝左,靚仔左,不過~算,都唔係我中意既明星,

之後,一路同YC傾計,一路,下番落去, 之後,傾傾下,我都廢事阻住佢,之後傾完就線,

之後係收線之間睇番,CARSON個信息,DIN的, 發脾氣, 妖,佢又唔係我條女,真係傻的,

之後,我都廢鬼事再嘈,一於DEL撚左佢,,幼稚~

之後,我自己就周圍行下,太耐冇出MK~ 原來太耐冇出街,個感覺真係幾新鮮感

之後,一個人,一路聽歌,個心,好多野想,老婆啦,同埋,老婆,,今個星期~特別想老婆多左,

特別緊張佢,唔知點解,個個心理感覺,好似,幻想老婆有第二個咁,  唉 ,,,,可能我依排,太悶喇,而且太無聊,

所以我先想多左,可能~我真係唔想成日安慰自己~ 好假,,今日約左桂薇出黎,見見面,順便俾支,CREAM我,

所以~今晚我地兩條友,去左唱K~今日我打俾傑,BOOK房,好耐冇去唱,今晚唱番飽去,

今日,去唱K前,去左,金百利行陣,桂薇,買左手袋,850蚊,@@貴,不過~今日個個姐姐仔,睇落唔似大過我,@@真係美女,

個姐姐話我,好搞笑,又話,我FD~,識到我真係幸福~因為,,我係到倒亂,不停講笑,又話我係損友,又話我係好朋友= =即係點呀??

矛盾~ 比人叫妹仔,呵呵, 買完之後,我們~見得閒,行左去,時代個頭,近近地,去左一間茶餐廳飲奶茶,

@@桂薇請,多謝哂, 不過~今晚我就要請番佢唱K~  今晚,傑哥話好耐冇見,我都差D唔認得佢

佢帶左眼鏡~.= =幾型喎,,KEKE~ 之後大家問候大家, 佢早排忙到傻了,連見面都少

之後,我唱到10點半,剛剛好,之後諗住拎包薯片,去俾個位,姐姐仔,

因佢話收,11點,之後,唔見人,之後我俾左,另一個阿傑= =CEO個個叫江傑, 而造衫個個,都叫做阿傑,不過唔知姓咩

今晚,好夜返到屋企,今日成日都打俾老婆,但老婆,都冇開手機,係直至,今晚我返黎時,搭車,11點,佢其實有上網,但係就冇回應,

唉~點解我最近,好似特別緊張佢??到底咩事, 係既,今個月,我準備左D錢,諗住佢會得閒搵我食飯,

而且~我估佢今晚又會約食,TEA 或者食DINNER~ 不過到最後,都係冇約, 唉  有時候~都唔知煩住佢,定佢煩住我,

早排,我都懶得搵佢, 搵親佢,佢又唔肯回, 唔搵佢,又冇啦啦出現,係未咁犯賤呀

唉~ 擔心,真係有D擔心,又唔知咩事, 真係可以叫佢食屎,返大陸執牛屎,有時佢令我心理勁大不平衡~

唉 ~我真係,變左個忽冷比熱,有時候~我自己又心血內潮好想找佢,

但有時,又好冇MOOD~ 點好呢??? 之後返到黎,NIKI又搵我,阿希,唉~

乜今日咁多煩人架,一個又一個,工人,CARSON NIKI~

算喇,我都唔想再咁熱心去理老婆, 真係發覺自己太熱心了, 算,放棄想法,

得閒,做下自己野就算, 救命,感覺好唔舒服~~

都係俾自己冷靜下先, 唔好想太多,會死的