今朝我10點15分醒左,因為,阿爸叫我起身,
今日我叫老豆車我返工今日佢都有問我,使唔使車我,當時我諗左一陣,好喇,一次姐,
加上今日又返半日,由佢,今日成日都好呆,唔知係未太耐冇出街,係出過兩次到
之前,都想自己出MK~ 但又懶得出,為左乜野而出呢,我都諗唔到,係悶囉,
今期,老婆,又少左搵我,唉~平日,返工佢又忙,今日假日佢又息機,激死,
成個星期喇,唉唔止,由月頭,見左一次,佢第二日返大陸~之後佢都冇搵我了,
最近我太緊張佢,唔知呢,唉 我感覺,好亂,好多錯覺, 最近~心情,,非常矛盾~
呢期實在睇得太多劇, 今日,坐老豆個陣,工人又SD左信息俾我,,唉 好煩囉,條友真係,成日為左同媽問題同事件,
就化大黎睇,成日就話我媽唔中意佢, 佢咁想走,快D走呀,唔好做,煩到嘔茄,
做得咁唔開心未做囉,返印尼算喇, 麻Q煩, 今日,又燥,但又,好開心, 唉 心情搞到亂哂,
今日係公司做完野,上網睇YAU遊白書, @@好睇呀,睇左第6集,真快,個卡通情節好短,易睇好多,
今日落左去大家樂貫飯盒上番黎食,一路睇一路食,正,
之後差唔多兩點放工,個陣,好冇去琴行搵姨姨呢,但,見好耐冇去拜麻麻,所以~去左拜麻麻再作打算,
之後,出MK~當時去搭MTR時,又見CARSON係MK 星巴做,諗住搵佢,不過佢又放假,
好喇,當時,冇野,後來,佢就搞到好大件事咁,小小事,唉 激死,乜今日咁多煩人架,
個個咁既,CARSON~,因為,當時我出左去,咁好心問佢出唔出黎,之後佢又話冇錢,咁冇錢咁係未應該留係屋企
佢又好似搞到我睇佢唔起咁,唉 ,,,,咁冇錢,唔通明知睇住佢冇錢都要勉強叫佢出黎咩,
之後,佢又話,佢自己住,又話冇哂父母~ 又話,佢冇錢食飯,又話,除佢冇錢買野,到時問我借,
有冇搞錯呀,過唔過份D呀, 冇錢,就問人借,大佬呀,家陣你又唔係冇工開,又有工問,但又要問人借,
分明就呃錢喇, 頂佢呀 ,之後佢發脾氣,好話番我轉頭,話我做佢大佬應該睇住佢喎
食屎喇, 傻Q~ 講姐,但我們不是親呀麻,痴9線,小倫,冇工開,,就冇錢交,我冇咩所謂
但你有工開,但又冇錢食飯,D錢就交哂費用,咁係你問題姐,係你唔草錢姐,唔係我問題呀, 仲要我係衰人
乜依家D人,咁SILLY既, 唉,,之後,我嬲到,冇理佢,之後打俾YC,傾計, 傾左好多野,
今日出到MK~去左朗豪方,之後上到頂樓,見到HMV好多人唔知邊個明星黎呢,@@原來係SAMMy SUM做訪問
@@唔 好THIN, 化妝左,靚仔左,不過~算,都唔係我中意既明星,
之後,一路同YC傾計,一路,下番落去, 之後,傾傾下,我都廢事阻住佢,之後傾完就線,
之後係收線之間睇番,CARSON個信息,DIN的, 發脾氣, 妖,佢又唔係我條女,真係傻的,
之後,我都廢鬼事再嘈,一於DEL撚左佢,,幼稚~
之後,我自己就周圍行下,太耐冇出MK~ 原來太耐冇出街,個感覺真係幾新鮮感
之後,一個人,一路聽歌,個心,好多野想,老婆啦,同埋,老婆,,今個星期~特別想老婆多左,
特別緊張佢,唔知點解,個個心理感覺,好似,幻想老婆有第二個咁, 唉 ,,,,可能我依排,太悶喇,而且太無聊,
所以我先想多左,可能~我真係唔想成日安慰自己~ 好假,,今日約左桂薇出黎,見見面,順便俾支,CREAM我,
所以~今晚我地兩條友,去左唱K~今日我打俾傑,BOOK房,好耐冇去唱,今晚唱番飽去,
今日,去唱K前,去左,金百利行陣,桂薇,買左手袋,850蚊,@@貴,不過~今日個個姐姐仔,睇落唔似大過我,@@真係美女,
個姐姐話我,好搞笑,又話,我FD~,識到我真係幸福~因為,,我係到倒亂,不停講笑,又話我係損友,又話我係好朋友= =即係點呀??
矛盾~ 比人叫妹仔,呵呵, 買完之後,我們~見得閒,行左去,時代個頭,近近地,去左一間茶餐廳飲奶茶,
@@桂薇請,多謝哂, 不過~今晚我就要請番佢唱K~ 今晚,傑哥話好耐冇見,我都差D唔認得佢
佢帶左眼鏡~.= =幾型喎,,KEKE~ 之後大家問候大家, 佢早排忙到傻了,連見面都少
之後,我唱到10點半,剛剛好,之後諗住拎包薯片,去俾個位,姐姐仔,
因佢話收,11點,之後,唔見人,之後我俾左,另一個阿傑= =CEO個個叫江傑, 而造衫個個,都叫做阿傑,不過唔知姓咩
今晚,好夜返到屋企,今日成日都打俾老婆,但老婆,都冇開手機,係直至,今晚我返黎時,搭車,11點,佢其實有上網,但係就冇回應,
唉~點解我最近,好似特別緊張佢??到底咩事, 係既,今個月,我準備左D錢,諗住佢會得閒搵我食飯,
而且~我估佢今晚又會約食,TEA 或者食DINNER~ 不過到最後,都係冇約, 唉 有時候~都唔知煩住佢,定佢煩住我,
早排,我都懶得搵佢, 搵親佢,佢又唔肯回, 唔搵佢,又冇啦啦出現,係未咁犯賤呀
唉~ 擔心,真係有D擔心,又唔知咩事, 真係可以叫佢食屎,返大陸執牛屎,有時佢令我心理勁大不平衡~
唉 ~我真係,變左個忽冷比熱,有時候~我自己又心血內潮好想找佢,
但有時,又好冇MOOD~ 點好呢??? 之後返到黎,NIKI又搵我,阿希,唉~
乜今日咁多煩人架,一個又一個,工人,CARSON NIKI~
算喇,我都唔想再咁熱心去理老婆, 真係發覺自己太熱心了, 算,放棄想法,
得閒,做下自己野就算, 救命,感覺好唔舒服~~
都係俾自己冷靜下先, 唔好想太多,會死的
|