SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 77
累積人氣: 22099

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 4 月 28 日  星期二   晴天


4月份很迷惘 開心 分類: 未分類

尋晚又發左個夢,夢見番,又係偉業~ 雖然我們無結果~同埋,分左手咁多年,但我個心都埋藏左你同我既回憶

雖然~我愛你很短暫,但係,每次諗起你,又或者見番你時候,總會有感覺,

就算夢,都感到很甜蜜~,每次一醒左,就會有,FEEL~ 好溫暖~ 真係,有少少想念你,鍾偉業

雖然我們現實很難一齊到,但係在夢中永遠放在,最甜蜜的夢境之中, 這種感覺,很特別~

永遠掛念你,可能你現在已找到真心愛你的人,但唔會唔開心,反而,係你人生之中,最想得到是幸福~

我會祝福你~,之後,今朝我都係一樣,個鐘仍然俾我禁息左,之後再訓過,大概,10點15分,之後我就醒了,不過我仍然訓係床上

因為我怕暈,所以HEA左陣間,之後,我就刷牙洗面,換衫,食早餐,今日食左個麥皮,之後,10點50分到,落到去,架巴士己來到,後來又走了

之後,又等多陣,11點05分到,架巴士好快又到了一架,,今日係,4月28日,係一年前,我去台北時認識一班好朋友~今日係一周年,

尋晚,我係WHATSAPP到留左個言,係今朝又睇到D朋友都有回應,^^

之後,今日大概12點到返到去,之後,阿媽俾SIMS份野我做,當時我諗緊,今日去好,定天日去好,定係下星期去好,

之後,我同媽講,不如下星期去啦,後來,CINDY話,下個星都係5月份喇,太遲,之後,唉個考慮中,

之後,阿媽就好話我,俾咁多時間去,都去唔到,仲要下星期~ 之後我再冇出聲,

之後,今日,做好哂野,之後,1點,就放LUNCH~之後,食完飯,睇埋卞通,我就搭去拜麻麻,

之後,拜完後,又考慮緊,好冇,返去,再去九龍灣呢??之後,我都決定左,之後返黎,整埋D單,之後搞好哂,又出發去,九龍個邊做野,

之後來回都兩個鐘,之後,剛剛,4點半就返黎,今日老豆冇啦啦返黎,仲要,俾個橙我食,@@咁好服侍?咁當然當佢俾我時,我都已走左了,

後來,俾左CINDY食, 唉~ 之後返到去洗手間,後來,@@同左個一位劉醫師既人吹水,仲叫我去佢間中中醫房到,參觀~@@WA~

D設備相當齊全,唔錯唔錯,幾好幾好, 好大呀~  間格都唔錯,GOOD~ 之後,我們同一位肋手係到傾計, 傾左好耐了,

呢個醫師真唔簡單,讀中西科,係大學MASTER~ 同,埋係廣州讀大學,勁呀~ 哈哈,GOOD~ 又識到個勁人

之後,傾完,就過番去,返公司BACK UP電腦,之後就走了, 之後,今日好快返到去,之後去左7仔買麵食同魚蛋

之後叫工人落黎,去MAKET~買野,叫佢落黎幫手拎野返上樓, 就係咁啦,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                                     回顧4月份,~

月頭,就同左老婆食個飯~,之後,係星期6又同左,WENDY傾計黎,個時諗住,可能EVERY SAT 可以同,WENDY傾FB

但,後來,都冇乜見佢上網了, 之後,我,係第二星期~,拜左次麻麻之後,都再冇拜佢了,當然係去上環到廟到拜喇

之後,有一日,我去左,買側田演唱會飛~ 之後,本身,係放假頭頭,又想去睇5個小孩的校長,但因太多人所以就冇去,

之後,打後都成日留係屋企,好悶咁,以為,老婆會約我食飯,但後來,都成兩個星期~佢都冇約我,唉~之後,自己為左想慳錢,所以少D出街

每次想出街時,但偏偏,就唔知想去邊,唔知去邊好為有繼續留係屋企發毛, 今個月,除左約桂薇之外,都少左見其他朋友~

整個月份,都好拿悶,之後,係第4個星期~,我出左幾次街,之後,再睇左,三套戲,~唉~悶到7呀,之後,諗住,上星期~成日諗住老婆會,好驚喜地會約我時,

結果~都冇約到,今個月,老婆佢成日攰同唔舒服~,佢份工,真係做死人,成日要OT~O到老婆,都,病病地,佢WHATSAPP又成日上唔到,唉

今個月,我足足打俾佢都成,10次了, SMS,起碼得,6封到, 唔知10封,唔記得, 總之,今個月,搵女搵到CRAZY FOR HER

之後,係咁忘記~好多野,都係,近呢兩日我先記起,唉 每次,唔記得D乜,就會不停地想其他野,係咁估下估下,估下係未個樣呢

我呢排成日都忘記野,忘記每星期去拜麻麻,忘記,買MP3,,忘記睇戲,忘記~為左同,WENDY傾計,

唉~總之就,好攰, 4月份,整體上,係發毛, ~尋晚,又做劇,~ 我諗,依家夜晚除左睇,卡通同大時代之後,

8點半至10點半,都係冇野睇~ OH NO~

本身想有時候自己溫下D英文呀法文個D~,都懶得讀了, 唉~ 總之就死,

今個月D錢,用到7788,  不過未完全用哂既, 今日總擔心緊,今日去左,SIMS ,D錢,八達通,又少了,

今日見到,八達通得番,百幾蚊,考慮中好冇入多100蚊, 不過都係算,天日係LAST TIME~ 後日又出薪喇

加薪呢個問題~,我考慮中好冇同老婆,定唔講呢,如果講左佢又叫我俾多D佢,唉~ 煩惱中,

不過~諗黎都冇用, 人會總會有煩惱, 唉~