SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 101
累積人氣: 22123

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 5 月 8 日  星期五   晴天


老婆,生日快樂~ HEHE~ 滿足 分類: 未分類

話說今朝仍然都早起,仍然9點幾,當然~今日早到想死,因為真係,攰到死

今朝,我原先好想食三文治,只但係,原來工人已準備左麥皮,仲係我之前買左幾盒難食既麥皮,到依家都未食哂

唉,丟左又哂, 唔食,又哂, 咁點算好呢,唉 最後我叫工人煮腸蛋俾我

今日我冇帶飯,因為,我突然好想食出邊D飯, 今朝早都係11點先到公司~

今日星期5,非常忙的一天,今日心情很好,今個月亦都係最充實的月份,

因為,過左今晚,今個月尾,到我生日了,哈哈, 今日我總共打左俾老婆兩次了,中午一之,放工一次,

當然我目的更係想同佢講聲生日快樂啦,又想唱首佢聽,不過我尋晚半夜,其實都一早,SD左信俾佢,

咁呀由佢啦,,今日,我都好多野做,不過係下午期間,我打左俾小倫,不過第一次冇人聽,我估佢一定去左搵工,

佢出街唔會帶電話~ 直至,係,3點幾同,4點期間,我再打俾佢,同佢講聲,開心事,

佢,已搵左兩三個月既工作~,都仍然未有回音, 唉~慘,~我下個月都要飛,,唉 我諗住,下個月,會,過定數俾小倫,

之後又要過數俾老婆,唉~ 真係好似,爭人錢咁,冇計,我FD,又唔可以冇屋住,為有幫下佢,

依家香港搵工仲難過搵學校,唉 我個FD ,都好大年紀,就黎,4張,唉 大獲,  今個月,真係多人生日,

下星期一,我兩個朋友生日,520又到5嬸生日,之後,到表姐生日,之後,到我生日,之後,到我,既,妹生日不過唔係親生,

我諗住,考慮中好冇買份禮物俾5嬸,但又唔知買咩好,買水晶??定係錶呢??又唔使咁貴重, 唉 好煩,

原先今日想買生日卡俾老婆,但係,又好似唔使買咁反而,做多左,諗多左, 唉

之後,今日,下午~JUDY出去做單,其實,我今日都估到JUDY唔會返公司~,當時我仲話,我與佢唔返,

之後,CINDY同,我媽,就好大反應,我媽就話咁即係叫佢唔好返黎,唉  話明與左,就,估佢返唔黎既,想法,

當然我咁講,只係,我又唔使因為佢唔返黎,就覺得好煩咁要我拎落去,咁我更係要保障自己~

唉~今日公司又要買薯片,WA~聽到幾驚係我買,我最憎買貨,唉 好彩,我不用去,

今日,係放飯時間我落左去大家樂買飯上黎食,我叫左杯咖啡=3=唉 至始終,結果都係飲左,實在,太想飲了

我都知自己飲左就會拿野, 唔理咁多,,之後,今日一路傾電話,一路做野,開單, @@COOL

今日,發覺我手機,尋日,更新左後,發現,成個,版本都唔同左,正,同靚, ,今日我都有打俾文仔,同佢講,側田個,演唱會飛D錢,唔使俾返我,

因為,個日,佢又叫左我去,就當,還人情喇, KA LOK佢,又係白痴個D人黎,又係個D,八公D人, 聽文講佢係我背後,講我衰事,

乜依家,D人,仲係咁白痴同低能,唉∼ 點解世上,有咁多奇怪古或在世上,好人,同,正常人又會死咁快,

正如,好人,死得早,衰人,仲係度, 唉 咩道理,我的天,

之後,今日,放工,就拎單落鋪頭,之後,我就搭車回家走, 今日,一樣,962B好快到,

之後,上左車,之後,去到中途,桂薇又LINE我,問我係邊,之後,我話巴士,做咩,

之後我都估唔對路,之後我打俾佢,佢話阿仁冇錢黎唔到接佢,佢仲想我落車,出番,CWB∼ 我當然,NO啦,

唉 我依家唔中意,返轉頭,因為,我喜歡回家去,∼一回家想法就唔想出街,當然有得出更係出啦,

只但係,平日又想返家抖抖,睇劇喇,華麗轉身,唉 

今日真係,充實,今個星期∼我做左三日運動,係,三日,雖然∼THIN,就冇乜點,THIN 

之後感覺,大隻左,@@ 今晚,我,WHATSAPP小敏,同蚊蚊, 唔知點解當泰佢係咁用,VIBER打俾我,

到底係佢HI到制,定係D乜,好煩,  之後,呢兩晚我都一睇完華麗就自己係出邊唱K

不過今日,返黎時候∼,上網睇番安仔同SAMMI∼發現,當年分手係安仔提出,@@估唔到今日既佢地已結婚了,

太好了,安仔有句說話真係好動聽,就係,兩個人,經歷左一段分離合既時候∼個人總係好實在,當然∼當復合說話,就覺得,另一種感覺,

就更加,識得珍惜∼ 更加,了解對方∼整體上,最緊要係兩個人之間打好關係, 去左另一個境界,

真係,睇到我心同感受, 唉∼ 我絕對明,因為,我曾經同老婆,幾年幾年咁,罵分手,

咁當然,佢仲係我既,靈魂伴侶∼ 唔,係既∼

今日老婆生日又過了,我諗佢今晚一定好開心,因為,佢同家人一齊過,︿︿HEHE

最緊要佢開心就夠, 喔,之前,話想,睇下部機,有冇事,個,PS3, 懶得理,

仲想打算,拎去俾,ALEX睇,點知,唉 唔打喇, 煩到嘔,打機,真係,可以令人轉數快,雖然∼係咁,不過打得多,個頭同頸都唔好,

唔∼咁呀 ,一陣間又要睇大時代∼就係咁啦, 

老婆,我愛妳,老婆,我喜歡妳,老婆,生日快樂∼