SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 79
累積人氣: 22101

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 5 月 6 日  星期三   晴天


今日放工約左珊食飯~順便送禮物俾佢 愉快 分類: 未分類

話說今朝我都好早起身,9點幾,哈哈,之後連早餐都唔食,諗住出到去大家樂喇,

之後,11點到達西環,但,大家樂早餐就冇得食,之後,去左K店,買個蛋糕同奶,

返上公司食早餐~CINDY見到食健康早餐~哈哈,之後,食野,上網,之後,食完就開工,

今日,一個鐘頭前就食早餐<一個鐘後食LUNCH~ 唉~飽到死, 今日,睇埋個套高達,TRY~ 上星期都忘記左睇

食完之後,睇睇下卡通,感到好眼訓,之後,休息左,之後,突然間個電話響起,之後,原來係個鬼佬,

之後個鬼佬搵我阿叔,之後叫4叔聽電話~ 之後,我都剛剛醒左無耐,之後4叔講完,就話,E 慧慧,竟然唔驚鬼= =

之後我完全LOAD唔到佢想講乜,我以為,指,唔驚西洋鬼,原來佢話日光日白既鬼-3-唉 搞GAG 原來,但一D都唔好笑,

之後,我就,一起身抖一抖,之後,行去集友BANK~過數俾小倫, 之後,上番公司做野,做做做做,~之後,又見攰,又訓,

之後,一醒,國泰就係我面前,之後就開單了, 開完之後,打俾珊,問佢係邊,之後,約左佢5點既我,

不過今日,4點幾已放工,我媽要去睇醫生,因為,要,檢查~心口,~ 之後,而我本身已好飽了,不過~我今日都,5點半先食飯,

本身想帶佢去我平時食開個間,不過忘記左過左頭,之後,我就帶番佢去新招記食飯,我請,

之後,我們二人,傾左好多回憶當年我們兩人係學校~俾幾個八婆講是講非,唉~回憶~ 真是一個美好的話題,

之後,我們食完飯,就行創業,竟然撞番,我同一個姨姨大家樂姨姨,係到見番,真係太有緣,

之後,本身我都想去買番個錢包俾工人~,不過諗諗下都係唔買,廢事對佢太好,

之後,我就送珊回家去,順路姐,唔係想既,~ 之後我們一齊行番,同一段路~食飽飯,更係要行下散下步,

之後,送到佢門口了,我就繼續行去修打籣街,搭車回家吧,

今日,冇打俾老婆,廢事打咁多,重點係,我已過左數俾老婆,所以唔使擔心,

我出黎打工都大大話話都有,13年, 都耐,初初我好記得,因個時,我仲剛剛係醫院出黎,要我投入番社會,其實都幾難,

唔~唔好話適應先,連自己~靈魂都未返黎,所以基本上都好慢,先,迥魂

之後,因為,個段時間我同父母又發生好多次既衝突,所以關係都係一般~連工都唔想返,

當然~自己未搵到目標,同埋好辛苦地,做到俾老豆睇我有幾有用,,同信心,

十年前,我自己都真係好迷惘,完全唔知自己想點,同做緊乜,啱既,老豆一早就話我的確很迷惘,係我自己冇發現,

個陣我仲好意思講自己有幾清醒,同幾掂 ,,,同埋,個陣,仲細,20歲對我黎仲未成熟, 所以都係細,

不過~ 我自己同自己過唔去,,,所以~ 唉諗落自己真係好ON 9,,唉~一時語氣,

我幾乎~同老豆講,做菜搵唔到食~  唉~不知所謂的, 算喇,依家未幾好,

我都唔會強求,我只想要安安定定,運得神落就好了,

其實我都係,由我,同左女朋友一齊左之後,我既想法同改變,都好大,同埋令我拎起支筆,重頭再學過,

真係人生,的,最基本~都要重新認識,無論語言,定,生活社交都好, 都要重頭學起,

呢十年我認識左好多不同的人,其實~我識十個八個都係怪人,係既,其實之前個所謂根本,就路人甲,

同埋,唔夾就唔夾,我曾經喜歡有兩個女仔, 不過~佢地都對我唔認真,同埋,有D 剩係想做朋友~

係既,,係你就你,唔係你就唔你,無論有幾中意,都唔可以強求,反而依家回頭望,其實佢地都未必真係合適我的靈魂伴侶

不過其實,依家未幾好,雖然我老婆,不美,不過~佢係一個,心地好既女仔黎既,

依家反而多謝番一班,曾經,對我衰既女仔,其實~我一直同自己講,要忘記過去,但其實記憶始終都係埋藏係心到,但根本就冇消失過,

我只係,一直同自己講自動忘記~ 扮忘記~ 唔想記,太SAD了,  我寧願做一個失憶人,好過,記憶體的人,

唉~ 咁耐以黎,我都,不停地,同自己講,由得佢過去啦,現在生活~還好就夠了,

無需記得,,~ 依家我同老婆都好平靜,,,,,,上年同老婆發生完分手既說話後,再一齊,又有另一重感覺,就係,發覺每次同佢分手,既時

個感覺,個慈場,就似慈石咁,~永遠~痴住對方個心,永遠分不開,呢個,就係我同老婆之間,打風都打唔甩原因,

以前,每次拍拖,識既女仔,都冇呢種感覺,可能~, 正如,所講,我現任就我的靈魂伴侶~

所以~呢個就係我同老婆,既緣份,~

所以~我覺得,呢個,應該係我同老婆緣份到了, 所以~一次又一次,都分唔到的原因,

ANYWAY總之,我愛我老婆,好愛好愛個隻, i love you bb