我今朝訓到10點醒左,但又訓多陣,訓到10點15分,同樣呢段時間醒
之後,坐左係床到,之後,呆了一會,之後洗面刷牙,之後,換衫,今日又食麥皮
之後,又想去廁所,之後,又,HEA左一陣,之後,11點出門口,之後,12點15分先返到公司
今日天氣很好,心情亦都一樣愉快.今日公司一般忙,今晚約左5嬸食飯,
今日,好快咁,好有耐性,好集中做哂野,今日做哂野後先食飯,今日好晏食,平時就好準時食,
1點正~ 不過今日因遲返,基本上日日都遲,不過今日比較落力左
之後,我做哂野就食晏.之後睇番尋晚既大時代,又睇埋鑽石王牌..,不過睇到一半就好眼訓,唉
之後,唔小心跌左個TAP~但,我MP3個,耳筒,都,咩埋,唉 之後,我搞番好佢,幾驚,又壞左呀 唉
不過好彩,又整番好,,之後,做野囉,開單,今日開哂幾日單了,天日仲忙呀,勁多野開,唉~ 不過都好快完成工作~
之後,我5點,落去,放低D單, 之後,等放工,等去食飯~,差唔多6點半就走喇,
行去西環,~ 之後,5嬸話,約去太興,@@原來太興係上面個層, 不過~入到去,又好似唔係喎
之後,算喇由佢,之後,5嬸又到了,之後, 佢係出邊,我就係第二間到,唉 自己搞錯左,
算, 佢都唔介意~ 之後,我們食左二人套餐, 之後,我們傾左好多計,~由媽媽,傾到老豆啦,又傾下,5叔,4叔,
之後又傾下,KATH啦,同埋佢妹,同埋,WENDY 同埋妹妹, 咩都傾,又傾下我啦,我又講多D我自己既野,
我今晚,都好大勇氣,同佢講,我係同女仔一齊~ 好彩,佢都明白,我中意女仔既原因, 佢都明白,原因,係老豆,影響左,
今晚本來都想問埋幾年前,點解佢同4嬸,會問我有咩目的個回事,但,心諗,佢記性依家真係唔係幾好,所以~我都係唔問好過問
所以~ 都係算,唔好太執著過去了, 而且依家未幾好,起碼佢明白我依家想法係點樣~ 最緊要,我真係,勇氣,約出佢出黎,大家坦承
之後,食到,8點幾,之後,9點就走了, 之後,我們去洗手間, 之後,就係咁
今晚,5嬸請食飯~ 多謝哂, 喔,係,我講埋佢聽我有打日記,之後佢問,打係電腦到,打中文? 之後我話係呀,佢就話我好叻,
佢問我,係邊學番黎,我話,返學個時有電腦堂,所以我未識囉,加上,以前有ICQ~ 咁, 講解番點樣,記得呀,同埋,MAK低,頭尾碼
打打後就識打,之後佢話,你好叻,仲叻過我, 我話傻喇,~唉 唔學就咩都唔識架喇,我仲我D英文,
同埋,又講下,我點解咁強~ 點解性格會係咁~ 同埋又講下,我,出院左之後,個人,病前病後,,同埋點解,會唔同左
講講下,都講兩個鐘~ 哈哈, 咁呀,之後,搭番,MTR~ 之後,係,KF再轉巴士,返屋企
差唔多,10點半先返到屋企, 之後,沖涼,之後, 同,YC傾電話~ 傾得好開心^^
最近~打日記時候~ 好似,冇乜心機打咁~ 唉~愈打愈冇心機, 有時候,唔想打一日,
不過習慣就是習慣~ 唔~打少一日,都唔得, 唉~
|