今朝都唔知自己個鐘又停左,搞到我又訓遲左,話說尋晚睇左大時代了,WA~第3集
本應我星期一晚想睇第一集,但係又唔想咁夜訓,所以就冇睇
之後本應尋晚搞好時間~但今朝一次都冇響過,之後,訓醒一睇,E 明明係8點,但再訓,原來,係10點
怪唔之得老豆叫醒我,之後我開著手機,之後,我就一睇,E 原來,係10點19分, 唉 都唔明點解依D鐘咁死既,咁易唔WORK既
今朝,我又係,11點出門口, 之後返到去都12點了,不過個陣4竣叔仲未返黎,4叔,今日1點先返到公司~之後冇幾耐,5叔又返黎
之後,佢地逗留左一個鐘到,今日,我睇睇下大時代第一集時,睇到一半,又彈番出去,之後,本來想繼續睇埋落去,又想睇鐨石王牌
之後睇完,我又開工,之後,又上網睇下,YAU遊白書,發覺我好中意睇呢套卡通,因為睇得最快,最吸引一套打門卡通,正
之後,今日醒起,唔記得打俾桂薇約佢過黎我度,BBQ.因為老豆BOOK左場,所以叫多個人黎,
之後今日,見得閒,又開哂單,我又,做清潔工人,又沬下,D 工作位呀,個D~櫃呀,KEY呀,個D~
好耐冇做,成日都想做,不過又懶,所以~冇做到, 呢兩日都冇打俾老婆,
整個月,WA~成三星期都冇見老婆了, 唉~悶左成個月了, 下星期終於~出薪了,我計過,都早到,少少錢,
慢慢黎,依家人就約少左,朋友就搵少左,見面都少左,鬼咩, 個個都咁忙, 唉
都冇心機搵了,係既,放工更係揀返屋企喇, 寧願留係屋企抖下,睇下電視~幾好,唔錯
我今日放工,想去琴行睇睇,有冇克勤同,JOEY演唱會,今日我見到,許志安又加場,我個陣考慮緊好冇去睇,自己去定叫多個人去
冇理由用老豆卡黎簽架,,,唔 都係算,~ 雖然佢D歌幾好聽,不過~桂薇都唔多中意睇而且~我老婆更加唔會去, 除非,JAY呀,同承LAM
唔~之後,差唔多,6點幾,先搭車,個時諗住搭930係,KWAI芳,轉車返屋企,但,最後,見到少人坐既,962B~ 所以就上左去,
當時我跑番返去,巴士站, @@今晚7點幾先返到屋企,今晚工人煮左飯, 娃娃茶炒雞肉, 呢排比比,係咁跟住我,
因為,我最近比多左食物佢,正一衰仔,胃食仔,唉~ 但我,好錫佢,錫到佢都怕左我了,哈哈哈,
KEKE~ 今日,下午~WHATSAPP YC 不過佢今日放假, @@唔 好呀
不過天日又返工了,唉 日忙夜忙,都係搵陳法拉,
服佢
|