尋晚發左個夢,夢見阿媽又生左個細佬妹,WA~仲係,好迫真感覺,
之後訓到10點15分就醒了,唉~尋晚個心好似好多野,想記,,但又一時三刻咁忘記左
好多野都忘記了,之前,一直,成日都想得閒聽下表哥俾既鬼故我聽,但又次次放假我都覺得好無聊
但又忽略左,呢個節目, 唉 呢排個心態想左好多野,又想去CWB唱K~ 又想見老婆喇,
唉,又想睇戲喇, 今個星期~ 一次個谷哂我想做既野~ 唉~
今朝我,11點先出門口,之後,搭巴士出九龍站,係九龍站又打俾小倫,話佢知,我下星期先過千7俾佢
先前諗住,今個星過5百俾佢,不過最後都冇做到,,,一來喇,驚自己唔夠洗,
今日個心情好無聊好悶,但係又好充實,,,唉 其實呢,,,我本身今個月,都以為老婆會約我,但最近~老婆只係約左我一次咁大把
今個月,又少左出街,係呢星期先出左幾次街,因為,返屋企好悶,
原先今日放工想去CWB CEO唱K~ 但因為我張卡,今日到期,所以~ 為有忍多一日喇
但係,天日放工又約左阿珊佢,所以~ 唔~ 今個月我都唔知自己做乜,好多野都拖住黎做,
今日放早左,4點幾已放工,之後自己出左去,CWB~去左金百利,探一位朋友~ 叫姐姐,
同佢傾左好耐計, 愈夜愈有生意~ 唉~ 老婆仔,我好掛住妳呀,妳得閒就打下俾我喇
不過講真,今個月份,我只見左老婆一次, 之後,佢都冇再搵我了,
唔知點解今個月,我不停咁想住老婆~ 好掛住妳呀,近日我成日都不停亂諗野,唉
我最近心情好冇MOOD~ 唉 又悶,又無聊 唉 下星期先出薪~
唉呀~ 有時間睇電視 都冇時間做其他野 ,,救命~
一陣,,食番支雪條先~ 呵呵, 頭先返黎時候都有打俾老婆,
搞乜春呀 我近日好似痴情痴到痴左線咁~ 日日咁煩住老婆,
之前個惱,諗住,放工去打BANK BOOK 但又冇做,
之後,諗住,過多,5百蚊俾小倫,但冇做,
以為老婆會星期6會約我食飯,但又冇約,,諗住上星期一,問佢今個星期食唔食飯,但又搵唔到佢
諗住今晚去唱K~但因為我張卡,又到期,所以~又冇去到,
諗住返黎,得閒聽鬼故,但又出左去CWB~搵人傾計,~ 哎呀~ 乜咁架,~想同做,係唔同的
算喇~ 我依排我悶到就黎傻了~ 好煩可,我都覺~
今期,好似,好多野都好阻滯, 好多野都,我都搞亂哂, 算喇,依幾日打既野,都好鬼亂,
其實呢仲有一個問題~其實我真係好想日日都早返起身,
但係,我又唔想每次一早返,就要,SD LSG ORDER 唉 ,一諗起,一早起身,又眼訓,又攰
其實我日日遲到,其實都係故意的,因為我逃避緊,返工既時間~ 唉
我最大問題係,時間~不準時,但又未至於去到偷懶既想法既,
唉,我真係好想早番少少起身,但每次我都得個講字,
我真係,覺得自己太過份了, 我個心,真係,,,,很難過,
@@天日,唔知我起唔起到身呢, 唉
|