SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 16
累積人氣: 22183

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 4 月 19 日  星期日   晴天


無聊日之悶悶不樂的一天, 鬱悶 分類: 未分類

尋晚冇教好訓,唉 激都激心, 之後差唔多,半夜,4點,忍唔住打俾小倫

後來同佢傾左計~唉~夜媽媽訓唔著,想搵人傾計,一傾就傾到天光,6點

之後一訓就訓到下午點幾,今日全日都好無聊,好悶呀~

成兩個星期冇見老婆喇,唔知佢點呢? 成個月都好無聊,每次放假,真係想死,

依家,每次放假前,係工作日子中,係比較落力左~因為,我好鬼死怕悶,

老婆又見得少,出街,又唔願出,約人又驚麻煩~ 唉  就黎,傻了,

真係好想快D離開香港一陣,依幾日,個心,突然,好驚失去老婆,

唔知係未,因為,今個星期~打親俾佢都冇人聽,搵佢又搵佢唔到,而且~佢好少,REPLY我信息,

而且成日有種感覺,好似佢有第個咁~ 呢個只係我想法, 唉~ 人既心理,好奇怪~成日都係度進化緊

拍拖,真係好麻煩~ 又擔心呢樣又擔心個樣~ 唉~我發覺,我依家整體成個人,心情好唔同,

唔知係未仲掛住西環既日子,可能~我住屯門,都有兩年, 所以~可能仲未習慣~環境~同心境,

好似失去自我感覺,今日成日都好無聊,做咩都冇充勁, 電視又冇野睇,就算有,都唔係我想睇

老婆成日得個睇字,得個收字,但一次都冇回應我,,搞到,好似我成日單戀佢咁,

好似,得我付出搵佢, 而佢冇任何動靜, 唉,,好攰搵佢,

佢早排,話我好唔搵佢, 早排,我都冇咩動力去找佢,無心再搵佢,

但依一個星期~我不斷搵佢,我覺得,佢太忙,陪公公,陪家人, 所有時間放哂係屋企人身上

而我,就放係,自己個人空間身上, 我好似已唔記得哂,6年前既事,連我自己~都忘了,

我好似重新認識自己~ 對於我既過去,我既未來,及現在,都比較大,

依家人愈大就愈寂寞~ 好怕自己一個~係條街,有好多,一對對既情侶,令我非常妒忌

唉~搞到我,對愛情感情,所有感覺,都冷卻, 我真係發覺,係依家生活~上,所有情節,都好麻木地,渡過每一日每一年,每分每妙

唔~ 其實~我成日有種感覺,成日都好似有種不詳感覺,但係,又唔知係乜,所以,,,講唔出,

但肯定一定唔係關於老婆~ 我老婆咁多年都係咁架喇,而且~我都唔係第一日識佢,

只係最近自己~心情好忐忑~ 所以經常有錯覺,

唉~尋晚突然好掛住一個人,仲係,唱K既人識,我唔講名, 但係,真係好奇怪

周身都唔舒服~ 咁就一年喇,一年前,上年,我仲不幸地發生一連串事件,

2014,,,真係忘不了的日子,係一個最黑仔的日子,非常難過,,,唉~,呢十年幾黎

我自己面對好多網上社交的朋友們,有得罪過所謂~豬朋狗友, 有D~就分明屈你

其實諗落自己~以前後生時真係~好ON9架, 白白痴痴咁喇,唉 冇計

人始終係要撞版時候~ 如果唔係,做人就冇得著,有因必有果,

今日心情真係好失落,唔好問我點解,基本上我自己都唔係太清楚~ 只係,有D悶,悶悶不樂,

唔唔~SO~ 我最怕係星期天,因為,真係好無聊,日子比返工更難過,

唉~ 平時我都慣左少搵老婆既想法,但今個月,好似特別~恐懼~恐懼感,唉

尋晚因訓唔著,開番手機,收到,NIKI既信息,好話我講俾希知,我只不過我唔想再加入你們感情關係事件,

我唔想煩,因為,你們~冇一次係唔會咁,加上,你們都習慣冇事了,所以就算佢又有賤同點衰,都與我無關,

因太煩,分手又係妳,愛佢又係妳~ 咩都妳UP哂, 我冇心機再聽廢話,

好悶呀~ 好掛住老婆仔,唔知佢最近點呢???? 我其實都好耐搵佢咁多日,

依期的確係多左~ 我成日諗緊,點解拍拖,係我世界當中,咁苦架喇,同咁酸架呢,

甜蜜的愛情,感受唔到, 睇黎我真係唔應該太投入,同想法~ SKY你想太多了,

我係心事重重,仲有兩星期就出薪,今期我洗費真係少,有時候∼真係覺得,老婆中意我D錢,多過中意我

其實我心中有數,係其實都諗佢係貪錢怪黎,  不過因為,廢事,俾更多更多既人討厭佢,所以∼我會唔認,

同唔講, 呢個世界,真係太多復雜了,可能∼依家既我,心態係唔同左,又唔同喇,

每天打日記都好唔同,連想法,做法都唔同, 我真係一時一樣,真係好似我家姐所講,有時食左興奮藥咁

有時,就好似,平靜咁, 我心情,係,,高高低低,,起落都,不穩

情緒化∼ 又黎喇, 我諗老婆最近一定要炆了, 開始姨媽期了,哈哈哈,係喎 唉 好難唔應你,

我估係,百份百之一百, 

頭先同珊傾WHATSAPP黎, 佢話星期二放假,我放工先搵佢,

蚊蚊,又想轉工,轉份有得坐的, 唔∼4月28,,台北紀念日,

4月份,又差唔多完結了,我既大日子又來臨了,生日呀,哈哈哈,期待中,

好了∼ UP完廢話一大推,