話說呢幾個月黎,自己感覺好實在,整個人都好踏實,唔係因為想講D乜,而係,係態度方面,我的確轉變左好多
其實係現實的我,本人,就好似小朋友一樣,好中意玩好中意要人陪,講下電話~ 睇下卡通呀,講野,好多時候都會唔經大惱
哈哈,呢個先真係童真既想法,一直以黎,我既心中,真實自己,係好難做得好明顯~
每次我打日記,我都會把自己最真實既另一面,就係日記到,但係,外表一D都唔似我,
問題係,因為,我係父母當中,我係一個長唔大既小朋友~同埋,係親戚當中,我仍然都係年少無知的人來,
係常識,知識方面,比較少, 當然~ 我唔敢講自己有幾叻,但係,我絕對唔係一個笨的人
我,雖然外表,唔似年紀大,但內心係已大到,無可再大了,哈哈, 人就係咁,有面具,遮住真實的一面,
平時,我會帶住HEHE哈哈,,但其實~我係一個好靜的人, 現實中,我好似,好多野講,好中意搵人一樣
但其實~我冇咩所謂~ 最緊要,可以令人身邊人快樂~我就快樂~ 無論動物,人類, 值物,都好,都有快樂既一面,同時候
其實~我記性不嬲都唔好,但我今日諗左好耐,星期6,我返工時候~同我堂妹傾過計黎,
我同佢講,我其實以前唔太喜歡佢爸爸,我唔係想傷害佢,只係,我想講我對佢父親既真實一面,了解番,我點解唔喜歡佢父親
當然喇,係之前既事,現在不會了,其實,佢父親每年生日我都請佢飲奶茶,,就當禮物,
我都算係咁,又恨,但,又討好佢,好矛盾可,我都覺,但人就係咁,又要HATE 又要哄佢歡心,唔係點,
大家仲係同一間公司~無理由一世,都當仇人,人始終都要忍讓,,忍忍下,自然,就會想改變,
希望我堂妹唔會怪我,講佢老豆~ 坦白講,我好少可,講人老豆點衰格,因為,佢唔係我老豆,咁所以~我唔CARE
今日我返工,諗左好多野,諗緊,當日我係未太坦白,係未唔應該講佢知,但係,我諗深一屠,我冇錯,
因為,我只想佢明白,外人第三者角度,係咁諗,依排,風平浪靜,但帶來又有D悶,
不過~我唔係想再搞事,只係~感覺,太平淡, 人總會有平靜時候~
最近~我個惱,一片空白,咩都想唔到,連少少既所學過既英文~法文,中文,
講得最多就係中文,就算我有幾努力,學好英文又或者法文都好,都係白費,因為太少人用,就算係,都未輪到我
我身邊朋友好少人識講法文,最慘既人,我以前係一間學校識既朋友,英文又唔識,文化都唔識,
正所謂~同人唔同命,有些人生得衰格,有些人生得好命,有些人,想讀書都冇得讀,
我,,,,,,我未不斷憎值自己~ 不停聽英文歌,同睇戲,西片,同埋自己間中搵下唔識既單字,黎讀,同學,
但記,就,,記唔入惱,我個D要,死讀,同死記,同死用,但好少講,
所以~ 真係好難, 唔~其實~人人都擔心欺騙財務~ ,當然~ 驚,冇得驚,因為,人總會受到欺騙時候~
我今日放工,見番好耐冇見既朋友家慧,,聽佢講,MANDY~ 佢早排,衰左野,因為佢老公,借左家慧既身份證,黎開電話號碼
搞到好大件事,最後,人地既老母更係教訓佢,而愛倫,佢同左個有錢仔一齊~
不過~佢同MANDY,都係廢, 成世靠人養,永遠唔會有工作負擔, 因為佢地,唔肯企出黎,打工,
有,但最後,都係揀,男人養, 所以話,,呢個世界~注定左一樣野,
好命D既,永遠有錢洗,唔好命,就係洗人錢,
我覺得,自己變得最大既方面係,集中力,影響力, 同信心,
起碼~我用對眼,睇清楚自己~個樣慢慢化成一個,信心的人,同快樂幸福家庭~
等我,再草夠錢,同埋,生活穩定左後,我就會同我女朋友結婚,
加上,我個病,總會有一日會康復,但藥個方面,就一定要繼續KEEP~
停左可能會更嚴重,所以~ 我會最努力,去改善我日常生活~同健康~
唔會再,好似廿幾年,個條死路一條, 因為,我係SKY
|