尋晚攰到訓唔到,尋日因為做左運動,搞到我背脊勁酸呀,
搞到好夜先訓到,唉,,,到左第二日今日,我老豆9點幾就出門口,
而我就10點05分先起身,真係攰到死, 人攰呢,就好難入睡
尢其是,攰過頭,就好難訓得著,今日,一起身,剛剛好,阿媽就打俾我,問我飲唔飲茶,
我都唔明,點解,阿媽成日都要我去飲茶,今日以為我唔去,佢地自己三個人去,
但最後,都冇飲到,加上尋晚我都冇叫工人唔煮飯,人地都煮左飯,所以~飲唔飲又有咩所謂
今日原先,諗住,搵老婆食飯,但今日打去搵佢,都係冇人聽既,唉~ 咁就算喇,依家發覺,少左係平日搵對方~
我把時間都放於睇劇到,所以~又真係,懶得搵老婆食飯既念頭
今日,都冇咩特別事,只係,今日5叔,返黎兩次, 上午一次下午一次,
今日,食飯時,睇左鐨石王牌成二十八集,呢套卡通真係長,都唔知幾時大結局,
今日我著新衫,今日CINDY好有眼光,話我件衫好靚,
而且當時CINDY以為我係同媽一齊揀,以為阿媽送的,咁又係既,阿媽佢,平時都係著呢款,
咁呀,今日影左張相,放上,FB~ @@我個FD話我著得好有女人味=3=OH NO~個件其實係男裝~ 但我著到就好LADY~
唉~今日,我一路睇金田一,一路PRIT單出黎, @@ 今晚突然好想再出去CWB買衫,
唔知呢,好想買多D衫,因為諗住,6月份去加拿大都有靚衫著呀,好過著埋D老套衫,唉
之後,今日都有打俾小倫,同佢傾左成個鐘了,之後去左戲院買飛,睇,千嬅既5個小孩的校長~
WA~ 真係太感動了, 今晚,入場前,去左洗手間,之後,再去,HMV行一陣,之後,行去JP
之後,又去廁所,之後,先入場, WA~今晚真係,喊哂口呀,眼都腫了,
太慘了,個5個小朋友演得非常好,今晚呢套戲播既歌相當感人,唉~ 陳百強,既歌,同小太陽~
其實我覺得最感動係,當千嬅入左間學校~用哂心機,時候~突然面場暈左,之後係醫院時候~再播陳百強既歌,係令我最感觸時候
加上,係5個小朋友係畢業時候唱小太陽時候~ 真係,個個眼淚在心淚流,係咁湧出黎,
唉 呢種感覺,真係,好耐冇試過,為左套戲,喊成,死老豆咁=3=呵呵呵
唉 之後,我有D回憶,當初一樣,,,回憶好多野,所以~有D感慨~ 唔
睇完之後,就搭車回家, 不過睇完時,去一去洗手間,洗個面先,唔唔
今晚個個最佳男主角嘉賓,余文樂,陣間睇,,
尋日我飲左咖啡後,真係,好難訓到
好彩今日冇飲, 今晚我去左茶軒食飯~食左個章魚飯, 正,^^
就係咁啦,
|