SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 4
累積人氣: 22513

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 4 月 22 日  星期三   晴天


終於給自己可以靜下來 滿足 分類: 未分類

今日心情終於可以平靜下來,WA~整體上成個星期~個心煩不停,燥不停,想不停

今日終於可以正常番了,話話,今個月,月頭見完老婆一次之後,打後就係自己最悶的時期,

雖然,,,都有間中出街,但並唔多,係月頭月中,都少左出,因為,有時候自己一個出街冇意思,

而且~老婆,佢又少左搵我,令我個心好驚,同埋,想不停,不停咁胡思亂想,令我精神緊張

因為,後期老婆,又搵唔到,但係,唔知點解,我個心成日唔舒服~,好似感覺到老婆,係未唔舒服呢,

但,又令我搞到佢好似有第二個咁, 但其實佢又點會有第二個呀,係既~ 唉~ 其實~好多人覺得我老婆唔掂,唔好,

唉~就算我打到佢有幾好,都係廢話一推,明既,因為,我先係佢既另一半,更何況~,個個人,都認為,身邊既朋友既伴侶永遠都係衰人

但永遠D人,有自己既愛人就唔會睇祗自己既老婆或女朋友男朋友老公,

其實,我婚又未結過,仔又未生過,所以好多時候我係感受唔到個種,自己家庭既感受,

但當然~,我其實唔係唔想結婚,只係我比較中意同自己父母相處,同埋,安全感,

同埋,嫁左人,令我係最壓力,既想法,因為,我唔中意別人既父母~ 因為,對方,既父母係唔及自己父母咁好,

因為,我唔係佢地親生, 二來, 我覺得我依家既生活係非常之好,同埋我揀既路係,比番自己空間,同埋,舒服,

我唔會覺得,結左婚就叫幸福~ 因為,結左婚,比未結婚既感覺,係吃力得多,所以我好享受同家人相處,

所以我唔太中意別人俾意見,講什麼什麼獨立,咩,,出黎社會就一定要搵工養自己~ HEY~ 我覺得呢種想法,先係ON居既想法黎

依家有好多人都係幫屋企手做野架喇,而且~ 個D~有D冇錢既父母~草唔起錢既父母~根本,唔係比唔到,而係,佢地,婚前,一定係小意外,先有小朋友~

先會吃力去照顧佢地,當然~依家我們既年代,唔係咁唱架喇, 我們依家既世界~除左,KEEP住,樣,身材,金錢,之外,係唔包生仔,

有既~嫁前未咩都答應你囉,生呀,更係生啦,唔生結婚黎做咩,之後結左婚, 係咩有講過咩,唉,遲D先喇,依家搵錢大計,

一定架喎,~ 所以話,千其,唔好睇少女人, 男人,最想就係有家庭~ 有仔生, 不過唔好講到女人天生就生仔, 因為,生仔痛,

男人係唔明,就算明,都唔輪到佢生, 唉~

其實~我同我女朋友都拍左好耐~ 其實~ ,,,都係未結婚,但因為,我們係同志的,加上,大家父母~都,仍然未能接受,所以~

辛苦D囉, 不過~我都想係時候定落黎,~ 不過~ 因為,我,心態上,又未至於好急需要,所以~等囉,為有等

其實~,,,,我個惱不停咁諗野,但其實~好多野我都未學哂,基本上,係除左識出街,返工,搭巴士,入八達通,同埋,去BANK之外,

其實呢D好,EASY 最基本既生活~ 但,不過~ ,,我依家理財方面,都有少少出入,收入,一半半,但,都未草到十皮,

咁多年,都草唔起,因為,每個月都要俾家用俾老婆,仲要借錢,幫朋友~,不過好采我呢個朋友~,可以話,夾得埋,信得過,

我自己洗錢,又未至於洗到,,要名牌,,所以,我係可以慳唔少,  UM~ 下個月,可能會洗快D,哈哈,或者,

因為下個月,會有幾餐飯,都係我既生日飯~ 有幾個飯局,哈哈,係,

之後,6月,又去睇側田演唱會, 之後,就月尾,飛去加拿大, 就係咁

其實~,,,我都覺得自己~仲係有少少,係小朋友感覺,因為, 可能同父母一齊住,好多野都倚賴左佢地,

所以~令我,好多時候都唔使擔心,冇壓力,冇負擔, 不過~唔係因為,我有佢地,就好勁,

只係我想講,,,有時候~條路, 命中注定,要我揀,呢條路,可能~將來,所得到既,係合理既,理所答案~

而且~我唔知將來日子,係生定係死,總之,呢一刻,我好需要自己既父母在身邊~,就算我有女朋友~我都唔會放棄成個森林

而且~呢D~唔到你地去估計,定批評~ 因為,個天,好公平,,有D人一出世,就你辛苦命,有D人,就金鎖匙出世.

所以~ 唔到你話是, 最緊要,做一個,聰明人,就好喇,但係,有些人,會中傷你,蝦你,睇死你,

最叻就係,好話你,你識咩,你叻啦,咁叻唔好靠父母呀,,呢D說話,分明就係中傷你,

千其唔好中召,我想講,我真心想講佢地知,好過你地,食屎大,講野,咁撚賤,因住成世,做苦工,咁辛苦~

做死你地,都唔關我事,因為,我SKY從來,冇講一D,最難聽說話∼我亦都從來冇講一句,中傷人地既說話

我叻唔叻,又關你地咩事,我生活點,又關你撚事呀 我有冇錢,又關你叉事呀,我1蚊都唔會分俾你地,

你地中傷我既人,等天收喇,

人最笨就係,唔靠父母∼ 因為,靠父母唔等於佢地冇用,而係,佢地自在享受家庭日,同家庭樂,

你地有冇呀,我講緊係我所謂∼我D親戚姨媽佢地,成日講到表哥仔表姐佢地咁勁, 

咁又係既,D仔,返哂黎香港∼ 佢地,就留係外國, 但又成日,講人地既,仔女咁多事,不知所謂∼

算吧喇,我繼續同佢地解釋都冇用, 成熟D好既,,我都唔想,繼續∼執著呢D問題∼,只係我覺得好煩,

唔∼