今朝我訓到10點15分,個陣,,我發緊夢,夢見,TUNGTUNG佢打俾我,個陣我真係好開心
不過只係一場夢,同一場空,~ 之後我起身,第時間就開手機,睇下,有冇人搵我
我呢排個心,成日都好似好多野煩好多野好似未做哂咁, 唉~愈黎愈冇記性
今日,我好慢先出門口,因為今朝同尋晚見個肚都唔係好舒服~ 可能尋日食得太飽
鬼咩,又無聊,又唔知做乜好,為有食野,HEA住時間~,之後,我差唔多搞搞下,連早餐都唔食,
之後,就執埋野就出門口,大概,11點15分,之後,落去等車,見太陽曬就帶番太陽眼鏡
之後,差唔多11點半,就車到,上車,之後,冇耐,阿媽就打俾我問我係邊,之後佢話一陣間下午1點,上劉小姐屋企睇睇
個陣我心諗,依家食左飯好定拎埋上去好呢,,,之後,冇耐,我個肚又愈黎愈痛,唉 個陣諗住去西寶城打BANK BOOK
但又好急,所以~上番去公司先,之後,見到,又係健康保險D人黎,我兩位阿叔就係到傾計,
聽到DD喇, 之後,話咁快,老豆,12點半又返黎,之後,差唔多夠鐘,1點,好快就咁過了,
之後,我媽同我去拎車, 之後,阿媽就渣車,車我們幾個,兩間公司既人,一齊上去,劉小姐屋企,
之後,原來劉小姐係住東邊街的,但要上去,@@~WA~ 好遠,不過佢同CINDY真係住得近,
一個係上邊,一個係下街,唔~ 街坊LOOK~ 之後,去到,有一個管理員就話,泊呢邊,又話唔可以泊個邊,究竟可以泊係邊呢??
當時,個姨姨又打俾劉小姐,而劉小姐又話,應承左人,留個位俾我地,但,另一個管理員又問番我們邊個應承= =唉,點搞呀
之後搞到亂哂,不過最後都泊到,只係一個鐘, 之後我們就OK,泊好,我們就一齊上去,搵劉小姐,
之後,一上到去,WA,間屋,設計一般咋喎,雖然間格, 係唔錯,係好大,但係, ,,,,,擺設~就非常奇怪~
尢其是個廳~ ,太空了, 冇咩特別~ 但入到去間房,就好大, 唔錯既, 唉~ 就係咁,我就簡單咁睇下就算,冇咩批評~同,冇咩意見,
但佢地,就好似睇緊,示範單位咁-3-哈哈哈,唉 之後我見肚餓,唉 唔好理,拎個飯盒食左先講
之後,有兩位姨姨見到我飯盒,真係唔錯,好欣賞既,LUNCH BOX~問我個LUNCH BOX可以整幾耐,HOT幾耐
之後我就隨意咁講,好平姐,係樓下買咋麻,好似百幾蚊到, 之後有個姨姨,就話,佢都想買,
之後,佢地見到我開餐,咁大家就開餐,佢地叫左外賣,食,PIZZA~ WOO~ 正,不過~真係好飽,
我食完我自己個LUNCH BOX,我就,飲湯,忌LIM湯, 飲已好飽,但係,又冇人食最後一塊PIZZA,咁我為有食左佢
之後,佢地有佢地傾,我就食完,之後,行開下,睇下野,欣賞風景∼
之後,問劉小姐呢度係向東南西北邊一度,=3=WOO成個八婆咁,
之後,就係咁,我們啱啱好,大家食完就執野,之後,我就同兩位姨姨幫手執野,
之後其餘個三位,就繼續睇房呀廁所,唉 ,之後,兩點,我們就準備走了,
我見CINDY都準備咩手袋∼之後我都要著SHOE了, 大家都出發回公司了
之後,我們當時,準備入LIP時, 劉小姐又話留低左手機,返去拎,
而我們幾個就落去了,WA∼部LIP真係細架, 唉 當期時,之前劉小姐話左搬加搬,都唔知點搬
之後,就係咁,我們就返番公司∼,當時,我叫媽車我去出番去時放低我,我去西寶城,打BO仔
之後就係咁∼ 今日,好多野做,今日,開單,夾單,之後改單,做哂野後,就睇番,卡通,之後,又睇埋鑽石王牌
又見眼攰,咁就訓一陣,之後,電話響∼OH 驚喜一時,老婆終於打俾我了,~KEKEK~掛住傾計,佢第一句問我今日有咩做,
之後我問番佢放工?佢話嗯,之後我話,返屋企囉,之後,佢又問我有冇做運動,~我更係有喇, 佢次次問親都係好關心我既健康~
之後,我們掛住傾,都忘記左,問佢我們幾時食飯~ 唉 就係咁, 死喇,今日先記起,成個三星期都冇去拜麻麻,
整個月黎,我自己唔知做乜,~ 好多野記,~ 今個月,一定煩死老婆,當時,上星期一心諗住老婆會搵我食飯,唉 點知,
足足一個月,剩係食過一次飯~ 之後打後,我們就冇見過面,今日老婆打黎,我第一句就話好掛住妳,我們好耐冇見,
不過~諗落自己~ 的確好多野都忽略左,拜麻麻喇, 睇卡通喇 仲有咩呢,買MP3喇,好多野要記~
都記唔哂,我次次,都唔得做既時候~就會諗左第二樣,不過次次就搵老婆黎,當,記託
唉,突然間我覺得好慚愧,搞到,煩左老婆足足一個月了, 我真係怕老婆忽略我既感受,
唉~真係,~不過尋晚,同番JEFF傾LINE電話黎,我們~傾左好多野, 之後,佢問我仲中唔中意佢,當時,我都冇答到,
我都唔知點答,加上,我都有女朋友~竟然我愛係我老婆,我唔需要理JEFF佢有幾愛我,
不過~我自悶係未,真係好愛呢個男人,我都唔係好清楚~ ANYWAY~ 無論日後會點,真係冇人知,
總之,我整個月黎,,都,廢左好耐了, 係,三星期前,我仲係,好正常咁過,打後,就亂了,
依排好多野睇,AM12點半,夜晚,睇番大時代~ 依家個個都講緊大時代,點好睇點精彩~
真係,好忙,D香港人,總之,今個月,真係,又悶,又無聊,又靜,同好DRY~
唉 煩,同埋今個月既洗費,都啱啱好,洗好哂,黎星期又出薪
今日我聽到CINDY講,加薪,唔知幾時呢???期待中
|