今日約好左舅母佢地去鑽石山拜婆婆同公公,所以今朝我訓到,11點半,就起身
之後,洗面刷牙,不過衫未換,個陣我上網睇番鍾保羅,同藍潔英,WA~兩個都好恐怖
尋晚半夜睇佢地時,尢其是講保羅鬼魂個片段,就更加訓唔著,
之後尋晚同,R 係FB傾左陣,之後差唔多3點半先訓
今日,我們12點半就出發,個陣諗住等老豆上黎先拎野,後來,見冇人黎,我同媽就拎落去先,
之後係門口見到,BRIAN~之後,我們放低D野係車到,之後,冇幾耐,佢地又落番黎
之後,我們1點幾,就到達了,不過舅母佢地未到,我地早到左,之後我們,整好哂野,PO哂D野,
之後,佢地又到了, 之後,我們~就準備野,,之後我同,BRIAN,就係休息區,等一陣,
而佢地,就整好野,拜神,之後,再等多,就食野,不過今日唉,俾表姐講左兩句,
係既,自己衰,因為見貪得意,影相, 之後,當我想影ALEX佢地時,表姐,就,叫我STOP~= =我心情即時,無奈同冇心機
之後,心諗,~點點獲獲都係我自己衰架,我真係無惱,
之後,我,DEL哂,我所影既相, 之後一張都冇剩, 之後,今日都有打俾老婆,不過都係冇人聽,
唉 成個月喇,好DRY~ 老婆,又唔搵我, 日日咁攰,,唉 ,,做仔真係唔易做,
我自己~又成日好得閒,但,又唔知做咩好, 今日,有個問題想表哥,我之前個FB留左言,唔知係未佢DEL左呢,
個陣,我猶疑緊,好冇問呢,定係JENNIS唔中意,所以DEL左呢??
不過~都係算,我最後都有問表哥,不過佢話冇睇到,所以唔知,
之後,我們食完後,都差唔多執野了,之後都準備離開了,
之後,差唔多3點,之後,我自己出左,CWB~而父母就返左屋企
今日我係鑽石山,舅母佢地同我去搭車,不過當時打算搭巴士出去,
但後來,又搭小巴,因為搵唔到巴士站,所以~搭19號小巴,
之後,當時諗緊,係邊度落,後來我問人,之後佢話係總站落,
之後就係咁,我係MTR~搭去,CWB~ 出到去,之後去買飛睇戲,
之後,見仲有時間~,就去左食雙皮奶,之後再去食牛丸,@@之後,就去,7仔買野飲
之後,仲有時間,上番去,JP大電視個度抖下,睇下野,之後,再去洗手間,
之後,去番,上去睇HMV~之後,醒起,係喎,買MP3喎~ 買左了,299 平呀
之後,買完,見差唔多夠鐘,就,入場, 今日,睇6點, 之後,睇睇下,又見肚餓,之後,出去買爆谷,
之後, 差唔多睇到,8點半, 之後,再去食碗麵, 之後先返屋企,
不過今日都有打俾5嬸~ 約好了,下星期三,食飯,29號,之後,30號,又約左阿珊
因為今晚阿珊,WHATSAPP我, 咁呀,今晚,係巴士到,上下網,之後又,WHATSAPP阿珊,
之後,冇喇喇,JEFF又,FB我, 之後,就係咁~今晚冇睇,今晚睇李,同埋水髮ENDING
SO~可能一陣睇,~依家睇緊步步驚情~ 就係咁
|