SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 160
累積人氣: 22327

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 5 月 9 日  星期六   雨天


期待明天去,迪士尼 分類: 未分類

尋晚我發左個夢,夢見ALEX表哥,佢同番我堂妹一齊~,但,又好花心地,又想要<JENNIS~ 之後,我見到個一剎那~就感覺好唔舒服~

唔知點解,之後,今朝訓到9點幾,就醒了,當時,我老豆同我講,佢要同,ESTHER出一出去,做D野,順便帶埋狗仔出去,轉頭會返黎,

之後,我個時聽D唔聽D~ 我以為佢轉頭返黎,,車比比波波,唉 之後,我又再訓,一訓,就訓到,今朝既,11點,之後,見到WA~乜咁晏架喇,

當時,我工人又返左黎,唉 之後,拿拿聲洗面,換衫,食早餐~今朝既早餐係三文治,之後,我食完飲埋水,之後同比比玩左陣間,就出門口,

今日,天氣,本身好好, 今日,我亦都冇帶遮,今日我大概,12點半到,返到公司~我只係用左半個鐘頭完成手頭上既工作~

之後,今日上網係FB,見到個朋友~同媽咪過左一個媽媽節,見到個CAKE~之後,本身今日阿媽想,叫我同老豆陪佢坐,天輪,不過我冇興趣~

不過~當時,佢又要老豆去,夜晚,之後,我就的左一句,老豆一定冇興趣~之後,CINDY就話,喔,話我,問都未問,就話老豆唔去,

之後我都冇再出聲, 唉 之後,今日又搞肚痛,唉 之後, 當時,係放工時間~又想,同媽同老豆出去食飯時,因為我同佢提早過,母親節,

但因為,今日媽為左,西環個間屋既租客,退票既事冇心機,咩地方都唔想去,之後,我話,我們好耐冇出去食,

之後,阿媽問我,睇下老豆點,之後,我一心打俾老豆,一聽,老豆就火山爆發了,@@佢好炆, 之後,我見佢地竟然都冇心機,

我又為何迫佢地出去,為有叫番工人煮飯,本身今日一心叫工人唔煮,我們三人出街食,不過呢兩個鬼佬,,唔交租不特止,仲搬走埋公司

我老豆,份人係好心,想俾D時間佢準備錢交租,我老豆一心為人好,但,換轉來,是一隻草,因為,一片好心地,俾時間佢地做,點知,當我老豆係傻的

不知所謂~不過講真,有D鬼,真係幾古或,~ 算吧,

之後,今日,我放工去左大家樂食飯~,我落去前,阿媽叫我順便幫佢買埋,想食下午茶, 佢想食豬排包,

之後,今日係冇的,結果我買左另一樣野, 都係米粉, 係叉雞米,加涷綠茶,之後,番上去,俾佢食,之後我就離開公司了,

今日放工,去左,SALON 搵阿DAN吹水,傾番,租客既事,之後佢再同我分析~ 傾完之後我又行去琴行,搵姨姨傾計,

好耐冇返去,探佢地, 個時,YVONNE佢又要出去做D野,話,4點先返黎,

之後,去到,個姨姨見到我,就同我SAY HI<同傾計, 之後,有個小朋友勁煩,同勁嘈,我真係想打7佢,

個細路真係好活躍~ 一D都唔可愛, 仲好煩TIM~ 唉~ 之後,個陣,差唔多3點半,有一名學生到了,個YVONNE仲未返黎

之後,個陣,琴行,郭小姐,同,TAMMY都急CALL,係咁搵佢, 唉~ 之後,,我都見佢地咁忙,我都要走,

之後,我行去搭車時候~,見到佢,好急步跑去琴行個樣@@好似跑緊馬拉松咁,哈哈,真係好好笑,

之後,我行去,堅尼地城,上巴士,之後,搭搭下,惠麗打俾我,之後,佢問我搵佢咩事,我話冇,見妳後日生日,又耐冇見,搵下妳姐,

之後佢就話,搵唔到桂薇就搵我SIP時間~,我話,黃小姐,妳想太多, 當然唔係,之後,同佢講,近來我同珊連絡番,

佢問妳點喎,我話,俾過張相佢睇~ 之後,佢,就話哦~係呀,唔唔~ 我話,妳好攰呀,佢話係呀,真係好攰,佢話已唔係KWAI興住,已搬左去青衣了,

佢仲話,想約我HI TEA~我仲話,4點半,當時佢未講我知佢搬左,之後佢好大反應,咁快到,我話係,

之後,大家都係到,EE哦哦,之後,佢叫我飛去,青衣搵佢,我話,下,難D喎,之後,佢話,因為我唔係你女朋友,所以比較難,

我話唔係,,其實因為,今晚我要返屋企食飯,唔想去咁夜,就係咁,佢話下次再約,

好喇,之後,我去到修打籣街,就轉車,@@突然間個天變黑了,開始想下雨,

之後,上到巴士,上上屠,坐最後,個排,之後一路聽歌,一路諗緊好多好多野, 到底人生,有長命,~同幾時會停,

同埋,朋友~愈黎愈少搵,大家,都忙拍拖,同工作~ 有家庭既人係唔同D~

之後,就發呆了, 之後,去到,某一個站,好多人落車,而我,更係行前坐前排,方便落車,

今日我返黎時候都好大雨, 唉 之後,,,個頭濕哂, 件衫,濕少少, 眼鏡~好濕,

整體上, 又未至於被淋到作感冒, 之後返到屋企,工人已帶左佢地去,小便,而我,就返去,抖抖,

今晚,早D休息~,明天,要去玩了,  ,,今晚,大概,8點食,工人煮左,番茄蛋,同,野菜,同埋,沙DIN魚, 不過唔係茄汁,

食完飯後,諗住,休息,阿媽,突然好緊張地,話比比唔知咩事隻手同個身好硬,佢好驚,

而我更係做一個理智個位,叫佢唔使擔心,比比冇野,可能抽筋姐, 唉

之後,再等多陣,比比仔又回復番了,冇事,我媽係驚到,要我打俾老豆,打得黎,佢都冇事,當然我都有打,

就係咁~ 我今日睇左,1995年十大勁歌金曲,@@WA~ 好睇到呀,~DUM 一聲呀,當年,SAMMI幾靚女,

唉 不過依家就,唔係人了,安仔更加,靚仔,真係那些年,

今晚,我都睇埋步步驚情, 之後,睇睇下,10點幾,又見有少少,掛住老婆,就SMS佢,

迪士尼,我來了, 好耐冇去玩了, @@今個月,先係,最充實的,,

4月份,簡直係,唔係人過,

今晚我都有打俾桂薇,同傾陣計, 就係咁