SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 104
累積人氣: 22126

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 5 月 10 日  星期日   時晴時雨


母親節快樂~ 今日節目去迪士尼 愉快 分類: 未分類

今朝自己9點幾已起身,之後,洗面刷牙,不過早餐未食,衫未換,被未摺,咩都未做,

之後,第時間係呢個時候~一路去,廁所,一路睇卡通,不過今次係新的卡通,

之後,無幾耐,老豆成,9點40分到就起身,佢一起身就想入黎叫醒我了,佢打開我房門,就叫我起身喇

之後我就話,我一早洗哂面喇,等你姐,之後,到我老母,我媽仲早,唔知幾點,唉

之後我就慢慢HEA~ 之後,衫都未換,之後老豆已OK哂,但我未,之後老豆就話我,仲未換衫,有冇搞錯,快D啦, 佢好炆,因為我咩都未做

之後,佢地OK哂,就,準備出門口,而我,就拿拿聲換衫,之後,佢地已出門口,去攞車,準備開車,叫我係大門樓下等,

之後,我落到去時,佢地都未到,之後,佢地到了,我就上車了,之後我們首先去左食早餐~,老豆仲話去,黃金到食,

阿媽就話,點解唔去深井,之後我們就去左深井食,今朝早餐,更係我俾錢喇,話哂今日係媽媽節,

之後,今朝天氣都係下雨天,@@不過我老豆,都話雨過天晴,就冇事了,

唉~不過今日天氣都唔穩定, 之後,我們係一間茶餐廳食野,之後,食完,就出發了,

好快就到左,迪士尼,之後,去到,都係落左小小雨,唉~ 好彩有帶遮,呵呵

@@原來,入場費都要4百幾,上網睇唔知係未,報新價錢,所以~睇落好平咁,

今日,一直都影左好多相,由入門,至到,走個陣,有頭有尾,今日,@@玩過山車,嚇死我了,雖然我父母話小意科,但係,對我來講,真係嚇驚我了,

個個叫,乜鬼,灰熊山極速礦車,真係,認真怕,~冇諗過,架車會向後衝,個一剎那~個種離心法,真係,大嗌一聲,我全程係咁嗌

坐我隔離既阿媽佢,我都大叫,媽咪啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~玩完未呀, 呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

咁嗌呀 頂,,得我係嗌,我後邊個D小朋友同家人,=3=我即情聽唔到, 撞鬼,

之後,玩完過山車,就玩,迷離大宅,@@聽落個名,好似好得人驚,原來,真係一D都唔驚,入邊要坐住架車慢慢行駛,之後,睇風境,

之後,好快就玩完了,之後,又玩埋,另一個,就係,世界真細小,坐船仔, @@不停影相,影左,好多國家,,美洲,非洲~亞洲

之後,冇幾耐,又玩,POONPOON~ 坐住架車,慢慢,@@真係, 好似做番個,10歲既小朋友一樣~ 哈哈,

之後,兩點,去食飯~ 今日,去左好多廁所了, 之後,今日食左個,豬排飯,係焗的, 今日,YC,都有,WHATSAPP我,

今日太忙,傾左幾句,食完飯後, 就行去搵野玩,不過,我 去到,兒童樂園就冇玩~ 後尾,,我父母去左另一個GAME玩,

我就唔啱我,個個超離心,唔記得叫咩名, 而我,就去左睇迪迪~ 之後,聽,普通話版,個批人,全部都係大陸人,有D香港

不過都係大陸人為主,~ 今日我地都有去,坐船,睇,大笨象,同,惡魚,之類, SNAK~ 同埋,火山,,個D,真係,好快就行完了,

之後,最後個站,阿媽想睇,LION KING~ @@之後,我們,係,5點,35分就排隊先,之後,6點就開,SHOW~ 

發覺自己個陣,童年,真係幾開心,因為,我睇左好多,迪士尼,卡通片, 小木偶奇緣記, 白雪公主,LION KING~ 喔,係,今日仲去左睇,米奇乜乜曲,@@

仲有 亞拉丁, 同埋,美人魚,灰姑娘~ WA~以前,係外國,一冇野做,就完全放哂卞通,個節目身上,YEAH~

今日玩得好開心好耐冇試過,回憶,自己以前,做過的事,今日一次做哂,

今晚我父母又去左睇乜乜輝皇演唱會~  之後,我就自己搭MTR,返屋企,去到,KF 轉,巴士,KF,有落雨,

我係巴士,到見到好大雨,當時我聽緊歌時候~,又好想搵小倫,傾左陣計, 傾到返家,

返到黎,可能剛剛停雨,所以一落車,冇雨, 之後,傾到,去大堂,之後返上樓,就係咁~

不過今晚我們,係迪士尼,食左兩餐了, 唔記得左,今日,太熱,叫左老豆買雪條食,正~多謝老豆,

今日, disney trip 咁就玩左一日喇,

頭先返黎時候都有SMS俾老婆,HEHE~

講開老婆佢,~~ 其實~佢性格係有D奇怪既,係唔痴身姐,基本上佢個人,都幾理智同好童真既,

同埋,佢真係一個好專一既女仔黎,同埋,又係有一個,令我心動既女仔黎,同埋,每次,攬住佢時候真係好有安全感,

佢,份人,係真係,唔識做人女朋友既,不過~,佢,心態上,係比較遲鈍~ 因為,有好多野,佢,記得你,講過D乜野,佢就唔會做,

除非,要人同佢講左先,佢先明白到,下一妙要點做, 佢係一個,唔識,執生既人, 唉~ 所以~  都唔可以怪佢,

咁多年,同我一齊時候都,遠離,因為,當初,係我話,等我父母唔係度先一齊,但,我,係,第3年,開始想同佢CLOSE D個陣,我冇即時同佢講,

而佢仍然停留住,記得,我當初同佢講既野, 唉~ 都唔知話佢太乖,定,太笨,唉∼ANYWAY 總之,一句講哂,

妳太乖了,